صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : گردشگری صفحه 8 : فرهنگی

۳
آبان
۱۴۰۳

شماره
۵۷۴۰

امروز: ۳ (آبان) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Oct) 24

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: با همکاری واحد گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان دانشجویان خارجی دانشگاه بوعلی سینا همدان گردی کردند.
به گزارش هگمتانه به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه بوعلی با هماهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و با همکاری معاون اتوبوسرانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان در اعزام اتوبوس وی آی پی، نقاط سیاحتی تاریخی و گردشگری شهر همدان را تماشا کردند.
این برنامه مختص دانشجویانی از کشورهای آسیایی از جمله عراق، عمان، چین و برخی کشورهای همسایه با هدف معرفی ظرفیت‌های موجود گردشگری در همدان برای کشورهای دوست و همسایه جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده تا سفیران تبلیغ رونق گردشگری همدان باشند.
این برنامه با همکاری مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه بوعلی سینا و واحد گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان صورت پذیرفت که تعامل واحد موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان را نیز در پی داشت.
بازدید از مجموعه سایت موزه تاریخی تپه هگمتانه، حضور در آرامگاه بوعلی و برگزاری جشن فارغ التحصیلی، حضور در آرامگاه باباطاهر، تماشای پیکره باباطاهر و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس در این برنامه گنجانده شده بود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: