صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: دومین جلسه  کمیته تبلیغات و فضاسازی شهری کنگره ملی بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ) با حضور شهردار همدان و دبیر و اعضای دومین کنگره خواهر دباغ  در شهرداری ستاد برگزار شد.
به گزارش هگمتانه به نقل از ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، در این جلسه شهردار همدان با بیان اینکه خانم دباغ از مبارزانی بود که در مسیر مبارزه و مقاومت استقامت کرد، عنوان کرد: ایشان بانویی بودند که با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که در  ابعاد شخصی و اجتماعی داشتند باید به بهترین نحو مطلوب در عرصه ملی و بین المللی معرفی شوند.
شهردار همدان ضمن تاکید بر شناخت و معرفت نسبت به این بانوی مبارز گفت: انتظار داریم سازمان‌ها و  متولیان ایده‌های نو را در هیأت های اندیشه ورز جهت  تولید محتوا مطرح کنند و ما هم در مدیریت شهری آمادگی اجرایی کردن ایده ها را داریم.
وی موضوع روایت‌گری برای معرفی شخصیت خانم دباغ را پر اهمیت خواند و تصریح کرد: ارتباط هیات‌های اندیشه ورز و کمیته تولید محتوا در ارائه خروجی‌های این کنگره بسیار اثرگذار خواهد بود .
سید مسعود حسینی خواستار مشارکت مردم در این خصوص شد و اظهار کرد : سازمان فرهنگی باید سازوکارهای لازم برای درگیر کردن مردم به ویژه بانوان در این کنگره را فراهم کند و جلسات منظم برای پیشبرد بهتر برنامه‌ها برگزار شود.
در ادامه اعضا و دبیر کنگره ملی خانم دباغ و حاضران به طرح پیشنهادات خود از جمله پوشش خبری رویداد، تولید محتوا در قالب محتوای خلاق و در سطح ملی و بین المللی، مشارکت بانوان، تولید محتوای خلاق، چاپ و نصب بنر در معرفی شخصیت خانم دباغ پرداختند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: