صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه

 سید پویان حسین پور، فعال رسانه در توئیتی نوشت:
محور مقاومت در مسیر یک پیروزی راهبردی‌ست و موجودیت رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است. اما رژیم صهیونیستی و آمریکا در تلاشند با اقدامات تاکتیکی، نبرد را به حوزه‌های مزیتی خود کشانده و سطح منازعه را به اقداماتی از جنس حمله دیروز تنزل دهند تا شکست خود را پنهان کنند.پر واضح است که اقدام تاکتیکی دشمن نیز نیازمند پاسخ درخور است تا هم هزینه تکرار و ادامه را برای دشمن بالا ببرد و هم خیال خام انحراف در مسیر تحقق پیروزی راهبردی را برهم بزند. اما این پاسخ را نباید صرفاً در اقدامات موشکی یا ورود مستقیم به جنگ تنزل داد.
 علی شمخانی در توئیتی نوشت:
رژیم صهیونیستی به عنوان ارتش نیابتی آمریکا در منطقه با حمله به کنسولگری ایران در دمشق مرتکب حماقتی شده که باید تاوان آن را پس بدهد. مطلع بودن یا نبودن واشنگتن از قصد اسرائیل برای دست زدن به این اقدام، تأثیری در مسؤولیت مستقیم آمریکا در قبال این جنایت و تبعات آن ندارد.
 الهام عابدینی، فعل رسانه در توئیتی نوشت:
اصلی‌ترین هدف اعلامی و اعلامی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، نابودی کامل حماس و شکست مقاومت بود.
با همه توان هم به میدان آمد اما این هدف محقق نشد.حالا پایان جنگ، در شرایطی که هنوز مقاومت زنده است، یک شکست تمام عیاره رژیم نمی‌خواهد از یک "گروه" شکست خورده باشد.
 جعفر یوسفی، فعال رسانه در توئیتی نوشت:
مواضع انتزاعی بدون درک از جزئیات پازل منطقه دردی را دوا نمی‌کند. جزئی‌ترین دیتای امنیتی و نظامی در تصمیم‌ دستگاه محاسباتی جبهه مقاومت اثرگذاره‌ و عموم دوستان از این‌جزئیات بی‌خبر هستند.وقتی رژیم در حال ترور فیزیکی بازوهای فرمانده کل قوا در منطقه است حداقل از داخل کشور زخم زبان نزنیم!



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: