صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: رئیس پلیس راه همدان گفت: فوتی‌های ناشی از حوادث جاده‌ای در این استان طی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش یافت.
به گزارش هگمتانه، سرهنگ علی فکری اظهار کرد: هشت نفر از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته در سوانح برون شهری این استان جان خود را از دست دادند که هفت نفر از آنها بومی و یکی نفر مسافر بوده است.
این مسؤول انتظامی گفت: شمار متوفیان سوانح جاده‌ای نوروز امسال نسبت به سال گذشته که 17 نفر بود بیش از 50 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
وی اضافه کرد: این افراد در پنج سانحه جاده‌ای جان خود را از دست دادند که چهار سانحه در مسیرهای فرعی و یک مورد در مسیر اصلی رخ داده است.
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: عمده علت بروز سوانح فوتی، جرحی و خسارتی در نوروز امسال ناشی از انحراف به چپ و بی توجهی به جلو و حرکت با سرعت غیرمجاز بوده است.
سرهنگ فکری افزود: بیشترین ساعت بروز تصادفات جاده‌ای از 14 به بعد بوده است و ساعت یک بامداد تا پاسی از صبح نیز بخشی از زمان بروز تصادف را به خود اختصاص دادند.
به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه تصادفات منجر به جرح نیز در نوروز سال جاری کاهش 10 درصدی داشته است اضافه کرد: جاده‌های این استان از بعدازظهر روز طبیعت پر ترافیک می‌شود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: