صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: جانشین انتظامی شهرستان اسدآباد، از کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبرداد.
به گزارش هگمتانه، سرهنگ ستاد احمد نظر آبادی، در تشریح این خبر گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان درباره یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر، مشخص شد، این باند قصد انتقال مواد مخدر به اسدآباد را دارند.
وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات ضربتی، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر اسدآباد با همکاری عملیاتی و اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدراستان همدان، مسیر حرکت قاچاقچیان را در محور اصلی شناسایی و با گشت زنی به صورت نامحسوس به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.
سرهنگ نظر آبادی بیان کرد: غروب روز شنبه سرانجام خودرو قاچاقچیان که یک دستگاه پژو پارس بود، در ابتدای شهر اسدآباد توقیف و در بازرسی از آن مقدار 8 کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و 3 متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان با اشاره به این که استمرار عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری رده متناظردر استان به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان، از برنامه‌های تعریف شده است که همواره در دستور کار است، از شهروندان خواست اخبار مربوطه را به فوریت‌های پلیسی 110اطلاع دهند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: