صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از ساماندهی یک هزار دستگاه سرویس مدارس در همدان خبر داد و گفت: کمبودی در حوزه سرویس مدارس نداریم.
محمود حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار هگمتانه با اشاره به ساماندهی سرویس مدارس اظهار کرد: طبق قانون 6 شرکت در حوزه سرویس مدارس به اداره کل آموزش و پرورش معرفی کردیم تا از این طریق جابه‌جایی دانش‌آموزان صورت گیرد.
وی بیان کرد: اداره آموزش و پرورش باید این شرکت‌ها را به مدارس معرفی کند و اولیایی که برای فرزندان خود به سرویس مدارس نیاز دارند از طریق این شرکت‌ها، خودروهایی را تأمین کنند.
معاون تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به یک هزار دستگاه سرویس مدارس یعنی 25 دستگاه مینی‌بوس و بقیه سواری، شخصی و تاکسی را ساماندهی کرده‌ایم گفت: این خودروها برچسب سرویس مدارس دریافت کرده‌اند.
وی با اشاره به فعالیت 18 اکیپ بازرسی سرویس مدارس از سوی معاونت تاکسیرانی خاطرنشان کرد: گشت مشترکی را چندین بار با اداره تعزیرات حکومتی و صمت برگزار کرده‌ایم و نظارت بر فعالیت‌ سرویس مدارس وجود دارد.
حضرتی با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها داشتن برچسب، رعایت قیمت‌های ابلاغی و قراردادی کنترل می‌شود افزود: طبق بازرسی‌ها تعدادی از رانندگان سرویس مدارس به هیأت انضباطی معرفی شدند و تقریبا 45 نفر جریمه‌ شده‌اند. وی با بیان اینکه تعدادی از سرویس‌های مدارس را نیز تعزیرات حکومتی جریمه کرده است افزود: پلیس راهور نیز گشت و نظارت روزانه دارد و با سرویس‌های فاقد برچسب برخورد کرده و آنان را اعمال قانون می‌کند.
معاون تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش با مدارسی که احتیاج به سرویس مدارس دارند هماهنگی‌ها را انجام داده و ما سرویس در اختیار آنها قرار می‌دهیم تأکید کرد: به اندازه کافی خودرو سرویس مدارس در شهر همدان وجود دارد و خانواده‌ها می‌توانند از طریق مدارس درخواست دهند تا ما سرویس را در اختیار آنها قرار دهیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: