صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از احیای واحدهای نیمه فعال و راکد در راستای اشتغال‌زایی و امید آفرینی خبر داد و گفت: 240 واحد صنایع تبدیلی در استان با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد و 3 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حال اجراست.
به گزارش هگمتانه، رضا بهراملو افزود: برخی واحدهای تولیدی مشکل مشترک دارند که در دیدارهای مردمی به نمایندگی از تولیدکنندگان بررسی و پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دوره اول سفرهای شهرستانی مشکلات شناسایی و یک کتابچه به عنوان نقشه راه تهیه شد ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت‌ واحدهای نیمه فعال و راکد در اولویت است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اضافه کرد: به کارگیری سرمایه‌های راکد کشور گامی است در راستای رشد تولید و ایجاد اشتغال‌زایی از همین رو تداوم کار را با جدیت دنبال می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: احیای واحدهای نیمه فعال و راکد، در دو گام تعریف می‌شود به طوری که گام نخست شناسایی مشکلات و گام دوم رفع موانع و بررسی مشکلات است.
به نقل از ایرنا، بهراملو گفت: برخی از مشکلات موجود از گذشته به ارث رسیده است اما در حال حاضر 370 واحد صنایع تبدیلی در استان ایجاد شده که 135 مورد از آن در ملایر مستقر شده اگرچه 240 واحد صنایع تبدیلی در استان با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد و 3 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حال اجراست.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: