صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۲
آبان
۱۴۰۳

شماره
۵۷۳۹

امروز: ۲ (آبان) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Oct) 23

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: دبیر کانون دانش آموخته‌های حوزه علمیه الزهرا(س) همدان گفت: طرح پاسخ گویی به احکام بانوان بعد از زایمان در بیمارستان فاطمیه همدان توسط طلاب حوزه علمیه بانوان اجرا می‌شود.
به گزارش هگمتانه، طاهره حجاری با اشاره به طرح احکام بانوان اظهار کرد: در نظر گرفتیم که با حضورمان در سطح مراکز درمانی مشکلات احکامی و تا حدودی روان شناسی بانوان را بر طرف کنیم.
وی افزود: در این راستا برای ورود به چنین برنامه‌ای طرح منسجمی را با همکاری اساتید حوزه داشتیم که این طرح قبلاً پیشنهاد داده شده بود که نهایتاً توانستیم در تابستان امسال بعد از مکتوب شدن و پیگیری‌های مکرر در معاونت درمان آن را به تأیید برسانیم. دبیر کانون دانش آموخته‌های حوزه علمیه الزهرا (س) همدان با اشاره به شروع طرح گفت: در این زمینه اجرای طرح را از بیمارستان فاطمیه شروع کردیم و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت فعالیت‌ها به صورت روزانه در سه بخش زنان 1، 2 و 3 و نوزادان به جز روزهای جمعه انجام شد.
دبیر کانون دانش آموخته‌های حوزه علمیه الزهرا (س) همدان عنوان کرد: در این طرح مشاوران و کارشناسان ما بالای سر مادرانی که فرزند به دنیا آورده و یا مادران باردار در آستانه زایمان حضور یافته و احکام آنها و نکات مشاوره لازم را ارائه می‌کنند.
به نقل از مهر، وی افزود: در واقع با این احکام به مادران کمک می‌کنند که افسردگی‌های بعد از زایمان کاهش پیدا کند و یک بروشورهایی را نیز بعد از ترخیص در اختیار آنها قرار می‌دهیم که در فضای مجازی و با تلفن نیز بتوانند به سؤالات آنها پاسخ دهند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: