صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: به یاد و خاطره 8هزارشهید والامقام استان 8هزار اصله نهال مثمر رایگان توزیع می‌شود.
به گزارش هگمتانه، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، حسین خانجانی با اعلام این خبر عنوان کرد: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری و از 15 اسفند ماه در اجرای پویش مردمی با شعار درخت برای زندگی و به پاسداشت یاد و خاطره 8000شهید والامقام استان همدان اقدام به توزیع رایگان 8000 اصله نهال مثمر می‌نماید.
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان با اشاره به اهمیت ارتقای فضای سبز در شهر همدان عنوان کرد: هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری فرصتی برای توجه بیشتر به فضای سبز وجلب مشارکت شهروندان در جهت کاشت و نگهداری درختان و اختصاص فضای کوچکی از محیط کار وزندگی خود به کاشت نهال وفضای سبز است.
وی افزود: در این راستا سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان نسبت به راه‌اندازی سامانه ثبت نام اهداء نهال اقدام نموده و شهروندان می‌توانند با ورود به سامانه www.simasabz.hamedan.ir نسبت به ثبت نام نهال رایگان اقدام نمایند.
این مسؤول در حوزه فضای سبز به تقویم اجرایی برنامه‌های هفته درختکاری اشاره و عنوان کرد: از 9 اسفندماه تبلیغات محیطی گسترده‌ای در شهر (صدا و سیما،بیلبورد،پایه بنر) جهت ثبت نام شهروندان برای درخواست نهال صورت می‌گیرد و شهروندان از 13 اسفند به مدت 6روز فرصت دارند جهت ثبت نام به وبگاه سازمان مراجعه کنند.
حسین خانجانی در ادامه به ویژه برنامه‌های این ایام اشاره و اظهار کرد: قرار است در 15 اسفند ماه کاشت نهال توسط کودکان با اجرای برنامه‌های شاد برگزار شود و همچنین 16 اسفندماه در پارک فانوس مراسم جشن درخت کاری با حضور مسؤولین، شورای شهر و شهرداری برگزار گردد.
رئیس سازمان سیما و منظر شهری به سایر برنامه‌های هفته درخت کاری اشاره کرد و افزود: 18 اسفندماه برنامه‌ای در پارک مردم با عنوان درختان با ما رشد می‌کنند ویژه فرزندانی که در سال 1401 به دنیا آمده‌اند برگزار می‌شود.
گفتنی است توزیع نهال از 20اسفند الی 30فروردین صورت می‌گیرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: