صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر به دنبال حل مشکلات مردم باشند.
به گزارش هگمتانه، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌ روز چهارشنبه در ستاد هماهنگی دهه فجر استان همدان، اظهار کرد: بعد از دهه فجر یک جلسه برای بررسی و رصد اجرای برنامه‌های دهه فجر برگزار می‌شود.
امام جمعه همدان مطرح کرد: موکب‌هایی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در استان برپا می‌شود همچنین می‌توان از تئاترها و سرودهای خیابانی در این روز استفاده کرد.
وی با اشاره به اهمیت پیوست رسانه‌ای، خاطرنشان کرد: باید به این مسأله به ویژه پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های کودکان، نوجوانان و بانوان توجه داشت.
آیت‌ا... شعبانی‌ گفت: مشکلات جزئی در شهر وجود دارد که ادارات می‌توانند آن را بر طرف کرده و مردم را خوشحال کنند. این مشکلات اقتصادی و نیازمند اعتبار نیست.
وی ادامه داد: ما که نمی‌توانیم قیمت دلار را کنترل کنیم اما می‌توانیم از این طریق مردم را خوشحال کنیم.

قاسمی فرزاد: جهاد تبیین جزء لاینفک برنامه‌های دهه فجر
استاندار همدان نیز از اجرای 876 برنامه فرهنگی و افتتاح 957 پروژه عمرانی طی ایام الله دهه فجر در سطح استان خبر داد.
علیرضا قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: دهه فجر امسال ویژگی‌های خاصی دارد که نیازمند عبور و گذر از اقدامات ترکیبی و برنامه‌ریزی شده دشمن برای ایجاد چالش در کشور است.
وی با بیان اینکه اقدامات دشمن خنثی شد و وقتی دیدند موفق نشدند، دست آهنین و پیشنهاد برای مذاکره را جلو آوردند، ادامه داد: طراحی‌های شیطنت‌آمیز آنها نقش بر آب شده که در سایه وحدت و انسجام ما رخ داده است و با این وحدت، برنامه دهه فجر را پرتوان و پرقدرت برگزار می‌کنیم.
استاندار همدان مطرح کرد: همه دستگاه‌ها با تمام توان باید مسائلی که انقلاب برای ما به ارمغان آورده را تبیین کنند و برنامه جهاد تبیین جزء لاینفک برنامه‌های دهه فجر است.
وی اضافه کرد: پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال در استان همدان افتتاح خواهد شد، نشان دهنده اقدامات دولت است به طوری که بیمارستان اکباتان شهر همدان بعد از 14 سال به نتیجه نهایی خواهد رسید.
قاسمی‌فرزاد ادامه داد: 871 برنامه فرهنگی در دهه فجر اجرا خواهد شد که می‌تواند شور و نشاط اجتماعی را برای مردم به دنبال داشته باشد در ضمن در حوزه اداری همه دستگاه‌ها مکلف هستند معابر را چراغانی کنند.
استاندار همدان با بیان اینکه از بانک‌ها خواسته شده تکالیفشان را گزارش دهند، خاطرنشان کرد: به صورت متوسط 70 درصد تکالیف بانک‌ها در استان همدان انجام شده است.
قاسمی‌فرزاد در پایان با اشاره به سفرهای شهرستانی، توضیح داد: در طول دهه فجر به 10 شهرستان استان سفر کرده و برنامه‌ها را افتتاح و برگزار می‌کنیم.

تیموری: بهره‌برداری از 957 پروژه عمرانی در دهه فجر
معاون عمرانی استاندار همدان نیز از بهره‌برداری 957 پروژه عمرانی استان در ایام الله دهه فجر خبر داد.
فرزاد تیموری اظهار کرد: از ابتدای دی‌ماه مکاتبات لازم با دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها انجام شد و در نهایت پس از ممیز پایانی به یک فهرست نهایی رسیدیم.
معاون عمرانی استاندار همدان تصریح کرد: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح بیش از 956 پروژه با اعتبار 34 هزار میلیارد ریالی در استان هستیم.
وی در رابطه با کلنگ‌زنی پروژه‌ها در دهه فجر، مطرح کرد: 150 برنامه کلنگ‌زنی با اعتبار بیش از 8هزار میلیارد تومان برای دهه فجر درنظر گرفته شده است.
به نقل از ایسنا، تیموری خاطرنشان کرد: پروژه‌ها در دستگاه‌های مختلف توزیع شدند به طوری که این پروژه‌ها برنامه‌ریزی و سطح‌بندی می‌شوند تا در طول ایام دهه فجر در تمام شهرستان‌ها شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: