صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان با تأکید بر اینکه مستأجران خانه‌های سازمانی همدان هرچه سریع‌تر نسبت به تخلیه این خانه‌ها اقدام کنند، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مستأجران خانه‌های سازمانی همدان مهلت داده تا این خانه‌ها تعیین تکلیف شود.
به گزارش هگمتانه، علی چهاردولی با بیان اینکه 67 واحد مسکونی راه و شهرسازی بابت طلب ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به نام این نهاد منتقل شده است، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هیچ تکلیفی درباره نگهداری خانه‌های سازمانی ندارد و باید هرچه زودتر تخریب شده و مسیر تفکیک در شهرداری انجام شود. وی تصریح کرد: 50 پلاک از خانه‌های سازمانی داده شده به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بدون تفکیک و مجوز بوده و سابقه‌ای در شهرداری ندارد و به صورت گروهی احداث شده بود و با توجه به اینکه این ساختمان‌ها دارای قدمت بالایی است باید تخریب شود. چهاردولی با اشاره به اینکه خانه‌های سازمانی در راستای احقاق حق ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بابت طلب 800 میلیاردی این اداره کل به نام ستاد منتقل شده است و مالک آنها راه و شهرسازی نیست، از ساکنان خانه‌های سازمانی خواست نسبت به تخلیه این واحدها اقدام کنند.
معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان درباره پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز خاطرنشان کرد: دو پروژه 104 واحدی کوی شهید مدنی و 480 واحدی کوی فرهنگیان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درحال احداث است.
وی با بیان اینکه پروژه 104 واحدی کوی شهید مدنی 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآور شد: پروژه فرهنگیان به علت استحکام بخشی بستر زمان‌بر شد و 2هزار و 750 چاله 10 متری در این پروژه اجرا شده است.
به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه 240 واحد از پروژه فرهنگیان آماده فونداسیون است و مابقی نیز در حال آغاز است، ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تعهد دارد 27 ماهه این پروژه‌ها را تحویل متقاضیان دهد که سه ماه از این زمان گذشته و دو سال آینده باید تحویل دهیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: