صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان - زهرا ذوالفقاری: رئیس ستاد اربعین شهرداری همدان با اشاره به اقدامات مختلف شهرداری همدان در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: صد نیروی پاکبان داوطلب برای خدمت‌رسانی به شهر کربلا اعزام می‌شوند.
مرتضی رضایی در گفتگو با خبرنگار هگمتانه با اشاره به فعالیت‌های شهرداری همدان در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: ستاد اربعین شهرداری همدان با دستور شهردار تشکیل شده است و ذیل آن نیز کمیته‌هایی برای انجام اقدامات مختلف تشکیل شد.
رئیس ستاد اربعین استان همدان به فعالیت‌ کمیته فنی اشاره و بیان کرد: این کمیته اصلاح هندسی مسیر کربلا، خط‌کشی مسیر، ایجاد سرعتکاه مورد نیاز، لکه‌گیری آسفالت و... را بر عهده دارد.
رضایی با بیان اینکه کمیته فضاسازی نیز در تولید محتوا اقداماتی را انجام داده است، گفت: نصب تابلوها و بنرهای مفهومی و هدف‌‌دار در شهر و مسیر عبوری و خروجی زوار اربعین از جمله اقدامات این کمیته است.
وی به کمیته خدمات شهری نیز اشاره کرد و گفت: این کمیته در راستای ایجاد زیرساخت‌ها در اطراف موکب‌ها از جمله سرویس بهداشتی، تسطیح مکان و... اقداماتی را انجام داده است.
مدیر خدمات شهری شهرداری همدان اظهار کرد: کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی نیز مستندسازی تمام اقدامات انجام گرفته و در حال انجام را بر عهده دارد.
وی به فعالیت کمیته ایمنی در راستای تأمین ایمنی موکب‌ها، جاده‌ها و مسیر عبور زوار و پشتیبانی از آن اشاره کرد و گفت: علاوه بر این اقدامات، اعزام خادمین شهرداری به شهر کربلا که متشکل از صد نیروی پاکبان داوطلب و 14 دستگاه خودروی سبک و سنگین برای خدمات‌رسانی در کربلاست از جمله برنامه‌های این ستاد است.
رضایی تصریح کرد: مرزهای ایران به عراق باز است و پیاده‌روی اربعین در عراق در حال انجام است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: