صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: محور فعالیت‌های این نهاد جهاد تبیین در زمینه‌های مختلف به ویژه تبیین ارزش‌های دینی و الهی است.
به گزارش هگمتانه، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری روز سه‌شنبه با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) اظهار کرد: مبلغان این سازمان با روحیه جهادی و انقلابی زمینه رشد و پیشرفت عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی را فراهم می‌کنند.
وی افزود: تشکیل کمیته‌های مساله محور، توجه به گام دوم انقلاب، دانش بنیان شدن اداره تبلیغات، طراحی مدل رسانه‌ای شبکه راهبران، برنامه‌های ویژه در حوزه بانوان، گسترش فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و اهمیت دادن به رسانه در دستور کار این سازمان قرار دارد.
وی با تأکید بر ضرورت فعالیت‌های هویت بخش و هم‌افزایی نهادهای فرهنگی در جهت تأثیربخشی در جامعه خاطرنشان کرد: در عصر حاضر که استکبار جهانی تمامی توان خود را برای تهی کردن نسل جدید از انقلاب و ارزش‌های دینی و اسلامی به کار گرفته، بر همگان است که با احساس وظیفه و تکلیف، به تقویت پایه‌های تقوا و تعهد در این مرز و بوم بپردازند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: توجه بیشتر به نقش مساجد و حضور فعال روحانیان در محلات برای انجام برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی مورد نیاز اقشار مختلف جامعه از رویکردهای محوری تبلیغات اسلامی در استان همدان است.
حجت‌الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: احیای برنامه‌های مختلف مذهبی از جمله جلسات خانگی و هفتگی قرآن و توسعه فعالیت هیأت‌ها در دوران پسا کرونا پیش‌بینی شده است.
به نقل از ایرنا، وی با اشاره به فعالیت‌های دشمن علیه نظام با پیوست رسانه‌ای و فرهنگی در راستای نا امید کردن مردم اظهار کرد: بر همین اساس، تبلیغات اسلامی، وظیفه دارد با برنامه‌ریزی و شناسایی نیازهای نسل جوان و اقشار جامعه در راه دین باوری و خودباوری آنان، تلاش کند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: