صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: محمود مسگریان، رئیس سنی شورای منتخب دوره ششم شهر همدان، اقدامات صورت گرفته برای انتخاب شهردار را تشریح کرد.

به گزارش هگمتانه، مسگریان در تشریح این اقدامات گفت: اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر همدان بلافاصله پس از انتخابات شورای اسلامی شهر، جلسات خود را به صورت غیر رسمی آغاز کردند.

وی ادامه داد: از آنجا که یکی از مهم‌ترین وظایف شورای اسلامی شهر انتخاب شهردار است، با توجه به اهداف ترسیم شده، شورای منتخب ششم، در اولین گام اقدام به جمع‌‌آوری نظرات 260 نفر از نخبگان دانشگاهی، حوزوی، اداری و... در خصوص تدوین شاخص‌ها و معیارها و نیز فرایند پیشنهادی انتخاب شهردار کرد و پس از آن با نهایی شدن این فرایند که شامل 10 گام اصلی است، مراحل انتخاب شهردار را با دقت و سرعت انجام می‌دهد.

مسگریان افزود: از مهمترین اهداف و برنامه‌هایی که در انتخاب شهردار آینده مد نظر شورای منتخب است می‌توان به اجرایی شدن شهر و شهرداری الکترونیک و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و مجوزها به شهروندان، اجرای عدالت شهری و توزیع متوازن منابع در مناطق مختلف شهری، شفافیت در مدیریت شهری، توجه خاص به بافت‌های فرسوده، توسعه زیرساخت‌های گردشگری، ارتقای زیست محیطی، لزوم تهیه پیوست‌های مطالعاتی دقیق و کارشناسی برای پروژه‌ها اشاره کرد که شورای منتخب دوره ششم با جدیت به دنبال پیاده‌سازی آنها خواهد بود.

مسگریان همچنین در پاسخ به پرسشی درباره گزینه‌های مطرح شده احتمالی بیان کرد: بر اساس فرآیند تنظیم شده شورای منتخب، هنوز وارد بررسی مصداقی گزینه‌ها نشده و گمانه‌زنی‌های غیررسمی نیز مورد تأیید نیست.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: