صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۲۸
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۱

امروز: ۲۸ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 16

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: با حضور دکتر کیانی و گروهی از مدیران بیمارستان بعثت در دفتر شهردار همدان از مساعی و حمایت‌های شهرداری همدان در بهبود روند خدمات رسانی برای کادر درمان و ارباب رجوع این بیمارستان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش هگمتانه، عصر دیروز دکتر کیانی گفت: حمایت شهرداری در این دوره چه در دوران کرونا و چه برای بهبود روند خدمات رسانی برای کادر درمان زبانزد بوده است.

مدیر بیمارستان بعثت افزود: محوطه سازی و ساماندهی معبر اصلی بیمارستان بعثت از جمله اقداماتی بوده که شهرداری همدان به خصوص شهرداری منطقه دو و همچنین سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری به آن مبادرت ورزیده اند که جای قدردانی و تشکر دارد.

شهردار همدان نیز در این دیدار تصریح کرد: شهرداری همدان همواره پشتیبانی از دستگاه‌های خدمات رسان از جمله کادر پرتلاش درمان را به خصوص در ایام کرونا سرلوحه خود قرار داده و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نبوده است.

عباس صوفی افزود: ایثار و جانفشانی کادر درمان در این مدت آنچنان فداکارانه انجام شده که هر انسانی باید برای خود خدمت به این قشر را افتخار بداند.

وی تأکید کرد: در ایام کرونایی از روزهای آغازین شهرداری همدان با هدف گسترش سلامت و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اقدامات بیشماری را انجام داده که تاکنون نیز ادامه داشته و این خدمات به صورت شبانه روزی ارائه شده است.

صوفی در ادامه یادآور شد: نتیجه تلاش همکارانم در شهرداری با هدف کاهش ورودی بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی بوده است که امیدواریم به زودی شاهد ریشه کن شدن موج بیماری مذکور باشیم.

وی در ادامه از حامد جلیلوند مدیر منطقه دو شهرداری و احسان صباغی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری قدردانی کرد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از مدیران شهرداری همدان توسط کادر درمان قدردانی شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: