صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مسؤول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به نقش مؤثر فعان مجازی در ایجاد انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری گفت: فعالان مجازی تلاش کنند شورونشاط را در بین مردم ایجاد کنند.

به گزارش هگمتانه، حسین ربیعی در جمع فعالان مجازی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: به طور قطع انتخابات آتی در موعد مقرر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: انتخابات بدون حتی یک روز تاخیر در ایامی به مراتب حساس‌تر همانند جنگ تحمیلی برگزار شده است و این بار نیز در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.

مسؤول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه فعالان مجازی باید با روشنگری فضا را به سمت فضایی سالم پیش ببرند، گفت: در انتخابات آتی که بی‌سابقه‌ترین انتخابات پس از انقلاب است نباید اسیر دوقطبی کاذب شد. وی با اشاره به نقش مؤثر فعان مجازی در ایجاد انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری گفت: فعالان مجازی تلاش کنند در انتشار اخبار فقط به پوشش اخبار کرونا نپردازد و شورونشاط را در بین مردم ایجاد کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: