صفحه 1 : فرهنگ و هنر صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۱۲
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۴

امروز: ۱۲ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (May) 01

عناوین صفحه




هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار همدان گفت: در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد، بیش از 30 هزار میلیارد تومان برای احداث پتروشیمی ابن‌سینا و احداث کارخانه تولید خودرو برقی سرمایه‌گذاری شده است.
به گزارش هگمتانه، علیرضا قاسمی‌فرزاد در اولین جلسه‌ کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: تعهد اشتغال استان برای امسال 17 هزار و 770 نفر است که هفت هزار و 770 نفر از آن باید در اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی رقم بخورد.
وی بیان کرد: بیش از 118 درصد تعهد اشتغال‌زایی استان در سال گذشته محقق شده است که هدف‌گذاری تحقق اشتغال‌زایی در سال‌جاری، توجه ویژه به دانش آموختگان دانشگاهی است.
وی ادامه داد: تعهد اشتغال‌زایی در سال 1403 میزان هفت هزار و 550 نفر به دانش آموختگان دانشگاهی و 10 هزار و 120 نفر به افراد دیپلم و کمتر تعلق دارد.
استاندار همدان تصریح کرد: رئیس‌جمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی جهت تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" بر سه اصل تسریع و تسهیل در صدور پروانه اشتغال و تکریم متقاضیان تأکید کرده است.
قاسمی‌فرزاد افزود: اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان در تأمین انرژی و ایجاد شهرک‌های جدید قابل قدردانی و مثال‌زدنی است.
وی خاطرنشان کرد: 80 هکتار زمین در شهرک صنفی برای اولین بار در کشور در همدان راه‌اندازی خواهد شد.
استاندار همدان گفت: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی برای تعادل قیمت گوشت قرمز، پرورش و جایگزین‌کردن دام‌های مولد را در دستور کار قرار داده است.
قاسمی‌فرزاد افزود: تقویت حوزه گردشگری و نگهداری از آثار تاریخی و فرهنگی از اهمیت خاصی برخوردار است.
به نقل از ایرنا، وی اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد، بیش از 30 هزار میلیارد تومان برای احداث پتروشیمی ابن‌سینا و احداث کارخانه تولید خودرو برقی سرمایه‌گذاری شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: