صفحه 1 : فرهنگی صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۱۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۳

امروز: ۱۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 30

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان - رقیه وحدتیان: مردم همدان دفاع تمام قد از عملیات وعده صادق داشتند و این عملیات را غرورآفرین، تنبیه کننده رژیم غاصب گستاخ و بازدارنده و موجب اقتدار کشور دانستند.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، پس از عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح و جان بر کف کشور در پاسخ به گستاخی رژیم صهیونیستی مردم ایران شادمانه به خیابان‌ها آمدند و از این اقدام ابراز شادمانی و قدردانی کردند.
حالا پس از گذشت سه روز از عملیات غرورآفرین وعده صادق، این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هنوز در صدر اخبار جهان است و مردم همچنان درباره آن سخن می‌گویند و از این پیروزی شادمانند.
امروز در میان مردم رفته ایم تا با چند تن از شهروندان در این رابطه به گفت‌وگو بپردازیم.
با حذف اسرائیل است که مردم جهان می‌توانند نفس راحتی بکشند
یک بانوی همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار هگمتانه درباره این اقدام سپاه گفت: بسیار خوشحالم و معتقدم اگر جهان بخواهد به آرامش برسد اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.
وی افزود: با حذف اسرائیل است که مردم جهان می‌توانند نفس راحتی بکشند.
از سپاه تشکر می‌کنم که هیمنه اسرائیل را شکست
یک مرد میانسال نیز گفت: این یک شروع مبارک است ما جواب اسرائیل را دادیم و هیمنه او را شکستیم و جواب ارتشی که به عنوان یک کشور اسطوره‌ای مطرح بود را دادیم حالا این اسطوره شکسته است از این جهت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم.
وی بیان کرد: از پایداری آیت‌ا... خامنه‌ای در این حوزه تشکر می‌کنم. اسرائیل اگر شهامت حمله به ایران را داشت تا به حال این کار را می‌کرد.
این مرد همدانی ادامه داد: از جوانمردی آیت‌ا... خامنه‌ای تشکر می‌کنم؛ چراکه وی آبروی ایران را خرید.
این پاسخ می‌تواند برای اسرائیل بازدارندگی ایجاد کند
یک بانوی جوان نیز با اشاره به اینکه از این اقدام بسیار خوشحال شدم، گفت: 5 سال بود که منتظر بودم که این حمله رخ دهد حالا هم می‌گویم چرا این حمله کامل نبوده است.
وی افزود: این پاسخ می‌تواند برای اسرائیل بازدارندگی ایجاد کند هرچند اگر اقدامی انجام دهد باز هم در عرض چند ثانیه آنجا را به خاک تبدیل می‌کنیم؛ چراکه پیش از این هم ثابت کرده بودیم که قدرت نظامی منطقه هستیم و حالا هم نشان دادیم که این‌گونه‌ایم.
اگر جواب نمی‌دادیم بعید نبود اسرائیل به خاک وطن ما تجاوز کند
پورمیدانی از فعالان فرهنگی نیز عنوان کرد: در کل با پاسخی که ایران به تجاوزات اسرائیل داد موافق هستم؛ چراکه بی‌جواب گذاشتن آن سبب تکرار این گستاخی می‌شود.
وی با این توضیح که اگر جواب نمی‌دادیم بعید نبود اسرائیل به خاک وطن ما تجاوز کند مطرح کرد: به نظر من این پاسخ در چارچوب اصولی که جمهوری اسلامی قبول داشت رخ داد یعنی تنها به مراکز نظامی حمله شد از این‌رو بسیار خوشحالم.
اتفاقی که توسط سپاه پاسداران رخ داد یک اتفاق تاریخی و بیانگر اقتدار کشور است
نیک‌خصلت یکی از کنشگران اجتماعی نیز با ابراز خرسندی از اقدام سپاه عنوان کرد: دشمن به خاک ما تعرض کرده است بنابراین اگر پاسخ نمی‌دادیم آسیب بیشتری دیده و همه در خطر قرار می‌گرفتیم.
وی بیان کرد: اتفاقی که توسط سپاه پاسداران رخ داد یک اتفاق تاریخی و بیانگر اقتدار کشوری است که بیش از 40 سال در سخت‌ترین شرایط تحریمی قرار داشته است.
این بانوی همدانی گفت: جمهوری اسلامی برای حفظ منافع ملی و تمامیت ارضی خود کارهای بزرگی انجام داده و با تقدیم هزاران شهید امنیت منطقه را تضمین کرده است.
وی مطرح کرد: بی‌تردید اقدام اخیر به عنوان بخشی از تنبیه رژیم اشغالگر قدس توانست هیمنه این رژیم پوشالی را به مردم نشان دهد و ادعای بازدارندگی گنبد آهنین را به چالش بکشد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: