صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: رویداد قرآنی آوای آسمانی با شرکت 250 نفر از دانش‌آموزان مدرسه راه نور در مسجد پنج تن آل عبا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، پیش از ظهر یکشنبه رویداد قرآنی آوای آسمانی با حضور 250 نفر از دانش‌آموزان مدرسه راه نور برگزار شد که در این برنامه این دانش‌آموزان با قرائت قرآن با کودکان غزه همدردی کردند.
در این برنامه دانش‌آموزان به صورت دسته‌جمعی قرآن قرائت کردند و با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند و به حمایت از کودکان غزه پرداختند.
مجتبی قمری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در این برنامه خطاب به دانش‌آموزان گفت: هر چقدر به فرامین قرآن توجه کنیم در زندگی موفق‌تر هستیم.
وی با اشاره به داستان هابیل و قابیل و آشکار شدن ریشه حق و باطل عنوان کرد: رژیم سفاک و کودک‌کش اسرائیل کودکان و مردم فلسطین را بی‌رحمانه می‌کشد و اینها همه ریشه‌های بدی است که خود را برتر می‌بینند و کودکان را می‌کشند.
قمری اظهار کرد: این ریشه بدی در رژیم صهیونیستی شکل گرفته است اما در مقابل آن مردم غزه و کودکانی مانند شما می‌گویند ما به خاطر خدا در برابر رژیم صهیونیستی می‌ایستیم و این تأثیر تربیت قرآنی و به خاطر دین مبین اسلام است.
وی با بیان اینکه تمام جهان به دفاع از مردم فلسطین می‌آیند، گفت: شاید دولت‌های آنها سیاستشان فرق می‌کند اما مردم این‌طور نیستند.
این مسؤول بیان کرد: پیامی که قرآن به ما می‌دهد این است که در برابر ظلم بایستیم و از مردم مظلوم دفاع کنیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: