صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه

  چند روزی است نه تنها قیمت مرغ در همدان افزایش چشمگیری داشته بلکه تبدیل به کالایی نایاب هم شده است.
  خبرها حاکی است هزینه گاز مایع برای یک سیلندر کوچک که پیش از این  30 تا 50 هزار تومان بوده به نرخ 180 هزار تومان عرضه می‌شود.
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اعلام کرد: جمعیت سالمند ما در حال افزایش است. کاهش نرخ موالید و افزایش طلاق نیز از دیگر معضلاتی است که استان با آن رو به رو است.
  هنری کیسینجر از مهم‌ترین و جنجالی‌ترین دیپلمات‌های آمریکا در قرن بیستم در سن 100 سالگی درگذشت. وی در دوران ریاست‌جمهوری ریچارد نیکسون و جرالد فورد به عنوان وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا فعالیت کرد.کیسینجر را معمار سیاست خارجه آمریکا در قرن گذشته و از بنیان‌گذاران اصلی ماشین جنگی آمریکا قلمداد می‌کنند.
  نخستین جلسه شورای مرکزی جدید حزب کارگزاران سازندگی ایران برگزار شد و برای یک دوره دیگر «سیدحسین مرعشی» به عنوان دبیرکل و «محسن هاشمی» به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب انتخاب شدند.
  مرکز رسانه‌ قوه قضاییه اعلام کرد: «توماج صالحی» که چندی پیش با رای دیوان‌عالی کشور مبنی بر بررسی مجدد پرونده‌اش در دادگستری آزاد شده بود پس از برخی اظهارنظرهای کذب و بدون سند که در فضای مجازی منتشر کرد به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بار دیگر بازداشت شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: