صفحه 1 : فرهنگ و هنر صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۱۲
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۴

امروز: ۱۳ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (May) 02

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مسؤول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) گفت: شبکه سازمان یافته عناصر هنجارشکن فرهنگی در همدان توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه همدان منهدم شد.

به گزارش هگمتانه، علی‌اکبر کریم‌پور صبح دیروز از انهدام شبکه هنجارشکن فرهنگی خبر داد و اظهار کرد: شبکه سازمان یافته عناصر هنجارشکن فرهنگی (آتلیه‌ها، عکاسان و مدلینگ سایبری) توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه همدان کشف و منهدم شد.

وی افزود: این شبکه‌ از طریق ارتباط‌گیری با زنان و دختران جوان در فضای مجازی و حقیقی، با اغفال آنان اقدام به تولید و انتشار محتوای مستهجن و خلاف موازین شرعی و فرهنگ اسلامی در فضای رسانه‌ای و مجازی می‌کرد.

مسؤول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان عنوان کرد: عناصر این شبکه از تصاویر برهنه و نیمه‌عریان سوژه‌های خود برای انتشار در سایت‌ها و شبکه‌های معاند خارج‌نشین نیز استفاده کرده بود.

وی گفت: در این خصوص 40 نفر از ادمین‌ها و عناصر اصلی مورد دعوت و ارشاد قرار گرفته و پرونده یک نفر از متهمان اصلی برای سیر مراحل قضایی تحویل دادستانی شد.

به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، وی اعلام کرد: با توجه به رصد مداوم فضای مجازی و حقیقی توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) به منظور تأمین امنیت پایدار، از هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم اخبار امنیتی و اطلاعاتی خود را با شماره 114 ستاد خبری در میان بگذارند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: