صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
شهریور
۱۴۰۳

شماره
۵۷۱۱

امروز: ۳۰ (شهریور) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Sep) 20

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: هم‌زمان با سراسر کشور، 29 هزار دانش‌آموز کلاس اولی در همدان سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند تا در مدارس ابتدایی استان مهارت‌های لازم را فرا گیرند.
به گزارش هگمتانه، زنگ شکوفه‌ها هم‌زمان با مدارس ابتدایی دوره اول سراسر استان و کشور، با حضور جمعی از مسؤولان، معلمان و اولیا دانش‌آموزان و به صورت نمادین نواخته شد.
کلاس اولی‌ها در این آئین همراه والدین خود در خانه دوم خود حضور یافتند و اولین روز مدرسه را همراه با شادی تجربه کردند و از نزدیک با محیط مدرسه، کلاس و معلم آشنا شدند تا خاطره‌ای فراموش نشدنی از این آغاز زیبا با خود داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در این آئین با تبریک آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، دانش‌آموزان کلاس اولی را امیدهای مملکت خواند و اظهار کرد: کلاس اولی‌ها شکوفه‌های علم و دانش و آینده سازان مملکت ما هستند و باید در کشورمان افتخارآفرینی کنند.
رسول شیدایی افزود: امروز دانش‌آموزان به جایی آمده اند که آینده آنها در آنجا رقم می‌خورد و باید تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرند تا آینده ای درخشان پیش روی خود و خانواده شان داشته باشند.
به نقل از ایرنا، در این آئین پس از نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها توسط مسؤولان حاضر، دانش‌آموزان کلاس اولی ضمن آشنایی با معلمان و قوانین مدرسه، در کلاس‌های خود حاضر شدند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: