صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۲
آبان
۱۴۰۳

شماره
۵۷۳۹

امروز: ۲ (آبان) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Oct) 23

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف چهار تن چوب قاچاق فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش هگمتانه، علی‌حسن حیدری اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان بهار در حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از داخل خودروی توقیف شده، چهار تن انواع چوب فاقد هر گونه مجوز به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: متهم با تشکیل پرونده و خودروی توقیفی و کالای قاچاق برای سیر مراحل رسیدگی به مرجع ذیصلاح تحویل داده شد.
وی در ادامه از توقیف خودروی سواری حامل سیگار الکترونیکی قاچاق در شهرستان بهار خبر داد و گفت: روز گذشته مأموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی حین بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری ال 90 مشکوک و آن را متوقف کردند.
حیدری ادامه داد: مأموران در بازرسی دقیق از خودرو 3 هزار و 970 انواع ویپ الکترونیکی(سیگارهای الکترونیکی) به همراه لوازم جانبی مربوطه کشف کردند.وی با بیان این که کارشناسان ارزش این محموله را 8 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: