صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۶
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۷۰

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه

    آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری، مدرس سطح خارج حوزه علمیه قم در توئیتی بمناسبت فرا رسیدن 22 بهمن نوشت:
انقلاب اسلامی، گامی به سمت ظهور است.البته اگر کنار بکشیم، خداوند دست از هدفش بر نمی‌دارد؛ ما را کنار می‌گذارد (یستبدل قوما غیرکم) و این افتخار نصیب عده دیگری می‌شود.

    عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در توئیتر خود نوشت:
عربستان نسبت به حمله احتمالی اسرائیل به رفح هشدار داده و از شورای امنیت خواسته تا از وقوع یک فاجعه انسانی جلوگیری کند. همین عربستان البته پس از محاصره دریایی صهیونیست‌ها توسط یمن، یواشکی یک مسیر زمینی برای رساندن کالا به اسرائیل باز کرده است، درحالی که اسرائیل حتی اجازه ورود غذا و دارو به غزه را هم نمی‌دهد. بین حرف تا عمل فرسنگها فاصله است!

    امیرعلی ابوالفتح، فعال رسانه در توئیتی نوشت:
دعوا در آمریکا بر سر بودجه کمک به اوکراین به جایی رسیده است که رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید «اگر کنگره بودجه کمک نظامی به اوکراین را تصویب نکند٬ حتی می‌‌توان از چنین رویکردی به عنوان یک غفلت جنایتکارانه یاد کرد.» غفلت جنایتکارانه کنگره!!

    داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در توئیتی نوشت:
‏ایران نوزدهمین اقتصاد دنیا با تولید ناخالص داخلی 1/81 تریلیون دلار (بر اساس شاخص قدرت خرید) است. برای پنج سال آینده، افزایش تولید ناخالص داخلی به سطح 2/5 تریلیون دلار (بر اساس شاخص قدرت خرید) همزمان با پنجاه سالگی انقلاب اسلامی هدفگذاری شده است.

    یک کاربر فضای مجازی در توئیتر خود با انتشار ویدیویی نوشت:
توی مدرسه‌یی در اردن گفتن لباس قهرمان‌ها رو بپوشید. فرداش همه با لباس خبرنگارهای غزه، مردم غزه و دکتر و گزارشگرهای غزه اومدن و فقط یک نفر لباس اسپایدر من پوشیده بود.
توی دنیا امروزی قهرمانها در حال عوض شدن هستند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: