صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: در راستای تحقق سیاست‌های دولت در زمینه تأمین مسکن، با نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر و موافقت هیأت تطبیق فرمانداری، 118هکتار از اراضی واقع در شورین و حسن‌آباد به محدوده شهری همدان الحاق می‌شود.
به گزارش هگمتانه، علی رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام شهرداری در کمک به تأمین مسکن به دولت سیزدهم، اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در زمینه تأمین مسکن مردم به ویژه اقشار کم درآمد و محروم جامعه و تدبیر استاندار همدان، با درخواست اداره کل راه و شهرسازی توافق نامه‌ای بین شهرداری همدان و اداره کل راه و شهرسازی استان به این منظور منعقد شد.
وی در توضیح این موضوع گفت: توافق‌نامه پیرامون الحاق و تفکیک چهار قطعه زمین جمعاً به مساحت 118 هکتار از اراضی واقع در شورین و حسن‌آباد که در مالکیت شهرداری و با نوعیت زراعی و فاقد کاربری در حریم و جنب محدوده شهر واقع شده، منعقد شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: بر این اساس، 118 هکتار از اراضی واقع در شورین و حسن‌آباد به محدوده شهری الحاق می‌شود.
رضایی افزود: در همین راستا شهرداری همدان لایحه‌ای با عنوان تقاضای تصویب قرارداد الحاق و تفکیک 118 هکتار را به شورای اسلامی شهر همدان ارسال کرد که پس از طرح و بررسی در صحن شورای اسلامی شهر همدان با لایحه فوق‌الذکر موافقت شد.
به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، وی تصریح کرد: خوشبختانه هیأت تطبیق نیز در خصوص مصوبه مذکور، مغایرت قانونی و ابهامی اعلام نکرده و مجوز اجرای این مصوبه به شهرداری همدان داده شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: