صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر منطقه سه شهرداری همدان با اشاره به تلاش‌های موفق منطقه سه برای جلب رضایت شهروندان به نمونه‌هایی از این اقدامات اشاره کرد.
به گزارش هگمتانه، محمدرضا فیضی‌منش در این باره افزود: مجتمع خدماتی رفاهی الماس غرب با اعتباری افزون بر 450 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 100 درصد در شهریور ماه سال جاری هم زمان با ایام اربعین به بهره برداری رسید.
وی با تأکید بر اینکه طرح اصلاح هندسی ورودی کوی شهید مدنی بارها از طرق مختلف مورد درخواست اهالی و شهروندان بوده است، ادامه داد: این طرح که مطالبه مردم بود با بررسی‌های به عمل آمده و اقدامات انجام شده به بهره برداری رسید.
به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، فیضی منش هدایت آب‌های سطحی بلوار حضرت امام خمینی(ره) را یکی دیگر از این نمونه‌ها دانست و گفت: این طرح با اعتباری افزون بر 19 میلیارد ریال از دیگر اقدامات مدیریت شهری در نیمه نخست جاری محسوب می‌شود که احداث و تکمیل 2 زمین چمن مصنوعی در محلات این منطقه را نیز می‌توان در این باره نام برد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: