صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش سابقه دار و از عاملان درگیری دسته جمعی در شهرستان ملایر توسط مأموران کلانتری 12 شهرستان خبر داد.
به گزارش هگمتانه، سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع درگیری دسته جمعی در یکی از تالارهای شهرستان بلافاصله چندین گروه ویژه از کلانتری 12، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی در محل حاضر می‌شوند.
وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که درگیری طایفه‌ای و خانوادگی بوده که در اثر این درگیری، دو نفر مجروح و به بیمارستان اعزام و ضاربین متواری می‌شوند.
این مقام مسؤول تصریح کرد: مأموران با انجام تحقیقات و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی سه نفر از عوامل درگیری و ضاربین را که از اراذل و اوباش سابقه دار بودند، شناسایی و در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.
ساکی با بیان اینکه امنیت و آسایش شهروندان جزو اولویت‌های اصلی پلیس بوده است، اظهار کرد: پلیس با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی و هنجارشکنان برابر قانون برخورد کرده و به مجرمان اجازه جولان نمی‌دهد.
فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری 10 معتاد متجاهر توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر ملایر خبر داد و گفت: مأموران این یگان در راستای جمع آوری و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر با تلاش میدانی مؤثر و اعزام گشت‌های هدفمند در پاتوق‌ها و مکان‌های حضور معتادان متجاهر و بلامکان مرحله دیگری از اجرای این طرح را به مرحله اجرا در آوردند.
این مقام مسؤول افزود: در همین راستا ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی، تعداد 10 نفر معتاد کارتن خواب توسط مأموران دستگیر و تحویل مرکز نگهداری معتادان ماده 16 در شهرستان نهاوند شدند.
وی ادامه داد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان از جمله مطالبات مهم شهروندان و فرماندهی انتظامی است و پلیس با همکاری دستگاه قضایی این طیف افراد سرگردان را که اکثر جرائم خرد به سبب وجود آنها رقم می‌خورد را جمع آوری و به مراجع قانونی تحویل می‌دهد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: