صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین از دو پروژه دامپروری قابل افتتاح این شهرستان با اعتباری افزون بر 140 هزار و 750 میلیون ریال در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.
به گزارش هگمتانه، منصور خزایی اظهار کرد: پروژه پرورش بره پرواری روستای ماماهان فامنین با ظرفیت 250 رأس با مساحت 1625 مترمربع از پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر است که با اعتباری افزون بر 10 هزار و 750 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد. وی افزود: از این میزان اعتبار 2750 میلیون ریال از محل آورده متقاضی و 8000 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی بند الف تبصره 18 بوده که برای این پروژه هزینه شده است.
خزایی اشتغال این طرح را پنج نفر برشمرد و اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری طرح این واحد بره‌پرواری سالیانه به طور میانگین دارای چهار تن تولید گوشت قرمز باشد.
وی در ادامه گفت: پروژه پرورش گاوخالص شیری با ظرفیت 75 رأس به مساحت 7500 مترمربع با اشتغالزایی شش نفر واقع در روستای فیض آباد دیگر طرح قابل افتتاح حوزه جهادکشاورزی شهرستان فامنین است که دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
خزایی میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح را 130 هزار میلیون ریال برشمرد و یادآور شد: از این میزان اعتبار هزینه شده، اعتباری افزون بر 26 هزار میلیون ریال از محل آورده متقاضی و 104 هزار میلیون ریال تسهیلات بانکی از محل بند الف تبصره 18 بوده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: