صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه ورزش: علی حقیقی گفت: یکی از مهمترین مباحث موجود بحث همگانی کردن تنیس می‌باشد که امیدوارم این مهم با کمک‌های فدراسیون و همکاری هیأت تنیس استان محقق شود و علاقه مندان بیشتری در شهرستان‌ها جذب شوند.
مجمع سالیانه هیأت تنیس استان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، دبیر فدراسیون و سایر اعضای مجمع برگزار شد.
در ابتدای این مجمع عادل برقعی رئیس هیأت استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید علیرضا شمسی پور شهید شاخص ورزش کشور گزارشی از اقدامات هیأت در سال 1400 و صورت وضعیت مالی هیأت ارائه داد.
در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: هیأت تنیس یکی از هیأت‌های فعال و شاخص در کشور است و همه پیشکسوتان این رشته تمام تلاش خود را برای درخشش هیأت انجام دادند.
وی افزود:خوشبختانه اقدامات هیأت مثمر ثمر و نتیجه بخش بوده و هیأت استان همدان در سطوح ملی و فراملی در دنیا صاحب نام است.
علی حقیقی تصریح کرد: یکی از مهمترین مباحث موجود بحث همگانی کردن تنیس می‌باشد که امیدوارم این مهم با کمک‌های فدراسیون و همکاری هیأت تنیس استان محقق شود و علاقه مندان بیشتری در شهرستانها جذب شوند.
در ادامه این مجمع دبیر فدراسیون تنیس گفت: استان همدان با وجود برادران برقعی در زمینه مربیان و داوران ظرفیت خوبی دارد که سبب می‌شود شرایط برای پیشرفت این رشته مهیا باشد.
وی افزود: توسعه زیر ساخت‌ها در همدان سبب خواهد شد که زمینه مناسبی برای برگزاری رویدادهای مهم رقابتی و برگزاری اردوهای تیم ملی به وجود آید که این مهم افزایش رونق تنیس را به دنبال خواهد داشت.
کشاورز تصریح کرد: در گزارش امروز هیأت عنوان شد 3 شهرستان در عرصه تنیس فعال هستند که امیدواریم با پیگیری این هیأت در سالیان آینده بیشتر شود و شهرستانی همچون تویسرکان که تنیسورهای خوبی در کشور دارد فعال شود.
همچنین در پایان گزارش مالی سال 1400 و برنامه‌های سال1401 به تصویب اعضاء مجمع رسید.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: