صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 25

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد گفت: اسدآباد در رابطه با کمبود نیروی انسانی نخستین شهرستان استان همدان بوده که سازماندهی نیروی انسانی را انجام داده و در اول مهرماه از معدود شهرستان‌هایی است که هیچ کلاس خالی نخواهد داشت.
به گزارش هگمتانه، سجاد محمدی شمیم در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد برای سال تحصیلی جدید 145 نیرو کم داشت که با تلاش شبانه روزی و پیگیری‌های لازم کمبود این تعداد نیروی انسانی با سیاست ‌های انقباضی، با جذب نیرو از طریق استان، به کارگیری بازنشستگان آموزش و پرورش و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ماده 28 جبران شده است.
وی افزود: در حال حاضر نیروهای جدید و فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان برای به کارگیری در آموزش و پرورش شهرستان مشغول آموزش بوده و خوشبختانه مشکلی در زمینه کمبود نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید نخواهیم داشت.
محمدی شمیم در ادامه با اشاره به عملکرد موفق طرح اوقات فراغت دانش‌آموزی اسدآباد، تصریح کرد: طرح تابستانه اوقات فراغت دانش‌آموزان اسدآبادی در سال جاری با حضور 7000 هزار دانش‌آموز ثبت شده در سامانه برگزار شد.
وی در رابطه طرح شهید سلیمانی در بحث ایجاد زمین چمن مصنوعی در چهار مدرسه شهرستان شامل مدرسه شهید رنجبرزاده و شهیدفیروزی و مدارس روستاهای چنار سفلی و رستم آباد گفت: در رابطه با احداث زمین چمن مصنوعی این مدارس، اداره آموزش و پرورش شهرستان تعهد خرید چمن را برعهده داشته و سایر زیرساخت‌های آن باید با همکاری بین بخشی عوامل شهرستان ایجاد شود که متأسفانه هنوز هیچ اقدامی انجام نگرفته و اسدآباد به نسبت‌ سایر شهرستان‌های استان در احداث زمین چمن مصنوعی در مدارس هدف عقب است. وی همچنین در رابطه با تاسیس مدرسه متوسطه دوم در شهر آجین مطرح کرد: در جلسه راهبردی اداره کل با راه‌اندازی مدرسه متوسطه دوم شهر آجین مخالفت شد که با پیگیری لازم
موافقت ضمنی آن گرفته شده و مصوب شدن و راه‌اندازی آن از نقش مؤثری در جلوگیری از انسداد تحصیلی و ترک‌تحصیل دانش‌آموزان این‌منطقه برخوردار خواهد بود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: