صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 25

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه شهرستان: کمیل خواستان گفت: تلاش شود تا دستاوردهای دفاع مقدس در این هفته به مردم بیشتر و با کیفیت بهتری شناسانده شود.
به گزارش هگمتانه، کمیل خواستان، فرماندار درگزین در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهدای گرانقدر شهرستان درگزین گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش وایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.
وی افزود: شهرستان درگزین در دوران هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیده و نشانه و آیت آن نیز 126 شهید والامقام، جانبازان و آزادگان عزیز هستند.
فرماندار درگزین اضافه کرد: در حال حاضر دشمن با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف در تلاش است تا اجازه گسترش ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم و نسل جوان را ندهد.باید تلاش شود تا با هجمه‌های دشمنان که تمام سعی خود را به کار گرفته اند تا دستاورد‌های انقلاب و هشت ساله دفاع مقدس را تحریف کنند مقابله کنیم.
خواستان ادامه داد: باید تمام توان شهرستان را برای برنامه‌های دفاع مقدس به کار بگیریم تا بهترین برنامه‌ها را برای شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز داشته باشیم. وی با بیان اینکه از تمام مردم عزیز شهرستان که در مراسم‌ جاماندگان اربعین امام حسین (ع) شرکت کردند تقدیر می‌کنم، گفت: مراسم عطر افشانی مزار شهدای شهرستان در تمام روستاهای درگزین به جد پیگیری و انجام شود.
به نقل از عصر همدان، فرماندار درگزین در پایان تأکید کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به گونه‌ای گسترده و با کیفیت طراحی و اجرا شود تا زوایای بیشتری از ایثار، پایداری و استقامت رزمندگان ایران اسلامی را بیان کند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: