صفحه 1 : فرهنگ و هنر صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۲

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر منطقه 4 شهرداری همدان گفت: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته به علت شیوع گسترده کرونا توقفی در اجرای راهپیمایی بزرگ اربعین رخ داد و خوشبختانه امسال این موانع مرتفع شده است، شهرداری منطقه 4 همدان با تمام توان آماده پذیرایی از زائران کربلا خواهد بود.
به گزارش هگمتانه، علی طهماسبیان گفت: تمامی کارکنان شهرداری منطقه 4 در واحدهای فنی و عمرانی، خدمات شهری و فضای سبز بی وقفه در حال تلاش برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی برای زوار اربعین هستند.
وی افزود: 3 بلوار بسیار مهم سردار شهید همدانی و بلوار آیت‌ا... نجفی و بلوار ارتش مسیر پرتردد زائران کربلاست که شهرداری منطقه 4 با آمادگی کامل در این محور اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.
مدیر منطقه 4 شهرداری همدان با اشاره به اینکه همه ساله شهرداری منطقه 4 با برپایی موکب از زائران حسینی استقبال می‌کند اضافه کرد: در روزهای گذشته موکبی در بوستان نماز در حال برپایی است و به زودی آماده پذیرایی از مسافران اربعین خواهیم بود.
طهماسبیان گفت: با توجه به حجم بالای تردد از بلوار ارتش و بلوار آیت‌ا... نجفی و فرسودگی زیرساخت این محور، در ماه گذشته بلوار آیت‌ا... نجفی در دو خط رفت و برگشت تراش و روکش آسفالت شد و هم اکنون آسفالت بلوار ارتش نیز در حال تراش و روکش است که در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.
وی گفت: اصلاح هندسی خروجی بلوار شهید روشنایی به سمت بلوار آیت‌ا... نجفی و نیز احداث پارک سوار در ابتدای جاده بهار در بلوار آیت‌ا... نجفی از اقدامات عمرانی به منظور تسهیل در تردد خودروهای عبوری در مسیر اربعین است که در روزهای گذشته به اتمام رسید.
مدیر منطقه 4 شهرداری همدان به تعمیر روشنایی زیر پل شهید قهاری اشاره کرد و افزود: همکاران بنده هم اکنون درحال احداث اتاقک تاسیسات در این قسمت از پل هستند و تا آخر هفته جاری با کمک شرکت توزیع نیروی برق همدان مشکل عدم روشنایی در زیر پل شهید قهاری رفع خواهد شد.
وی همچنین به بازسازی روشنایی و تجهیز و جاگذاری آلاچیق در بوستان فدک اشاره کرد و افزود: بوستان فدک در بلوار آیت‌ا... نجفی موقعیت مناسبی برای استراحت و پذیرایی از زائران کربلا است و سعی کرده‌ایم خدمات رفاهی مناسبی را در این مکان ارائه کنیم.
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: 16 چشمه سرویس بهداشتی سیار در بوستان بزرگ فدک در بلوار آیت‌ا... نجفی جانمایی و همچنین سامانه آب‌رسانی سرویس بهداشتی مسجد راه کربلا در بلوار سردار شهید همدانی با 22 چشمه، بازسازی و تعمیر شد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، طهماسبیان در پایان با اشاره به اینکه نیروهای خدوم شهرداری منطقه 4 در روزهای آینده با آمادگی کامل از مسافران اربعین استقبال خواهند کرد اضافه کرد: انشاالله زائران سفر پر برکت و پر از سلامتی را در مسیر رفت و برگشت داشته باشند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: