صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 25

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه ورزش: مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره‌برداری پروژه استخر سرپوشیده شهید سردار سلیمانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.
مهدی صمدپناهی اظهار کرد: در حال حاضر تنها مرحله گازکشی طرح باقی مانده که قطعات لازم برای گازکشی خریداری شده و با اتمام آن توسط پیمانکار طرح فوق به عنوان یکی از طرح‌های ملی شهرستان پس از سالها انتظار قابل افتتاح و بهره برداری در هفته دولت خواهد بود.
وی با بیان اینکه این طرح در سال 98 با حضور وزیر وقت ورزش و جوانان به صورت سوری افتتاح و بهره‌برداری شده بود، افزود: به علت برخی از نواقص این پروژه‌ پس از افتتاح برای رفع نواقص موجود آن متوقف شده بود که با پیگیری لازم این نواقص مرتفع شده‌ و آماده بهره‌برداری صددرصدی است.
صمدپناهی در ادامه با اشاره به اینکه زمین چمن ورزشگاه مجموعه آزادی شهرستان در شهریورماه سال گذشته آغاز شد، گفت: تمام مراحل کار در این رابطه به اتمام رسیده و آخرین مرحله آن کاشت چمن بوده که منتظر مساعد شدن شرایط آب و هوا است و با کاشت چمن طبیعی ورزشگاه این طرح نیز قابل افتتاح و بهره‌برداری خواهد بود و مطالبه چندین ساله جوانان اسدآبادی در رابطه با زمین چمن طبیعی مرتفع می‌شود.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد همچنین از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی استخر شنا بانوان شهرستان خبر داد و یادآور شد: با اختصاص اعتبار تکمیل مابقی این طرح نیز محقق خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های ورزشی روستای چنارسفلی شهرستان هم خاطرنشان کرد: سالن ورزشی چنارسفلی به علت شاخص جمعیتی از اهمیت و ضرورت ویژه‌ای برخوردار بوده که در حال حاضر سوله این سالن در حال ساخت برای نصب است.
وی با بیان اینکه سال گذشته این طرح دارای یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار بوده است، اضافه کرد: از این میزان اعتبار، یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و 400 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی بوده است.
صمدپناهی با اشاره به اینکه فعلاً با این میزان اعتبار تنها این طرح تا مرحله سقف امکان اجرا خواهد داشت، بیان کرد: برای ادامه طرح مجدد نیاز به پیگیری اعتبار از محل‌های مختلف خواهد بود.
وی همچنین در رابطه با زمین چمن مصنوعی روستای طویلان سفلی اظهار کرد: این طرح از جمله پروژه‌های ملی بوده که چهار یا پنج سال به صورت راکد باقی مانده بود که مجدد ادامه پروژه شروع شده و در مرحله دیوارکشی برای راه‌اندازی است.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد در پایان خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی روستای چنارعلیا نیز در حال حاضر از محل اعتبارات نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در حال اجراست.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: