صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان مسلح موتورسیکلت و کشف 50 دستگاه انواع موتورسیکلت، 12 قبضه کلت و 330 عدد تیر جنگی خبر داد.
به گزارش هگمتانه، سردار "سلمان امیری"، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر همدان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با بکارگیری شگردهای پلیسی و بهره گیری از تمامی امکانات درون و برون سازمانی در کمتر از یک هفته، سارقان را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: متهم در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی، به 50 فقره سرقت موتورسیکلت در همدان اعتراف کرد و در بازرسی از خودرو وی، تعدادی ادوات سرقت از جمله دیلم، سنگ فرز و غیره کشف شد.
امیری افزود: در این رابطه پس از انجام تحقیقات میدانی گسترده سرانجام، خریدار اصلی اموال مسروقه و فروشندگان سلاح جنگی دستگیر و 50 دستگاه انواع موتورسیکلت، 10 قبضه سلاح جنگی، 2 قبضه سلاح شکاری و 330 عدد فشنگ جنگی از آن‌ها کشف شد.
به نقل از ایرنا، وی یکی از دلایل سرقت این موتورسیکلت‌ها را رعایت نکردن اصول امنیتی و حفاظتی توسط صاحبان آنان عنوان کرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: