صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: امروز مراسم "احلی من‌العسل" در پیاده‌راه میدان امام(ره) برگزار می‌شود.
به گزارش هگمتانه، هم‌زمان با روز ششم محرم که به نام حضرت قاسم (ع) نام‌گذاری شده است هر سال مراسم "احلی من العسل" به یاد یادگار امام حسن مجتبی(ع) در دشت کربلا برگزار می‌شود.
با وجود اینکه طی دو سال گذشته شیوع بیماری کرونا را داشتیم این برنامه برگزار شد که البته امسال با کاهش روند شیوع بیماری، مراسم "احلی من‌العسل" پرشورتر برگزار می‌شود.
مسوول ستاد مردمی ملت امام حسین(ع) اظهار کرد: این مراسم امروز با حضور تعدادی از نوجوانان عاشورایی از ساعت 18 تا 20 در پیاده‌راه میدان امام(ره) برگزار می‌شود.
مهدی صلواتیان با بیان اینکه این مراسم با حضور هیأت‌های عزاداری، نوجوانان همدان و سایر اقشار مردم حال و هوای معنوی خاصی خواهد داشت گفت: برنامه با تلاوت قران شروع و سپس با مداحی، روایت‌گری و تعزیه همراه خواهد شد.
به نقل از فارس، وی با اشاره به اینکه این برنامه توسط هیأت‌های نوجوانان حسینی و ستاد مردمی ملت امام حسین(ع) برگزار می‌شود افزود: اصل کار در این برنامه نوجوانان هستند تا با شجاعت و دلاوری نوجوان دشت کربلا آشنا شوند و ایثارگری و دفاع از ولایت را از حضرت قاسم(ع) بیاموزند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: