صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه ورزش: معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از برخورد بازرسان این اداره با متخلفان باشگاه‌های ورزشی و خصوصی خبر داد.
علی ضمیری‌کامل اظهار کرد: کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی تشکیل شده تا بازرسی از باشگاه‌ها با دقت بیشتری انجام و با متخلفان برخورد شود.
وی با توجه به اهمیت موضوع بازرسی مستمر از باشگاه‌ها عنوان کرد: باشگاه‌های ورزشی بازوان پرتوان اجرایی ورزش استان به‌ خصوص در توسعه ورزش قهرمانی هستند اما در رابطه با سلامت جسمی مردم همان‌گونه که حامی باشگاه‌ها هستیم با متخلفان هم با شدت و بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.
معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: باید استانداردهای باشگاه‎‌‌های ورزشی را برای مردم تبیین کنیم و زمانی که مردم استانداردها را بشناسند خود بهترین باشگاه را انتخاب می‎کنند.
وی با بیان اینکه باشگاه‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های ورزش هستند، ادامه داد: توجه و اهمیت بخشیدن به وضعیت باشگاه‌های ورزشی و همچنین بازرسی بیشتر از این اماکن موجب می‌شود افراد بیشتری به ورزش علاقه نشان دهند و همین امر ضامن سلامت اقشار مختلف جامعه است.
ضمیری‌کامل در ادامه به خطرات استفاده از مواد نیروزا و مکمل‌های غیر قانونی در باشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شهروندان به سلامت خود اهمیت زیادی می‌دهند، به کار بردن پیامدهای هشدار دهنده در باشگاه‌های ورزشی، استفاده از این گونه مواد خطرناک را کاهش می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: باید نظارت لازم بر نحوه عملکرد و استفاده از مکمل‌ها انجام شود چراکه به سلامتی مردم در اماکن ورزشی اهمیت می‌دهیم.
معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به ممنوعیت استفاده و تجویز دارو و مکمل در باشگاه‌ها بیان کرد: فقط داروخانه‌ها مجوز ارائه مکمل‌ها و داروهای ورزشی را دارند و در صورت ارائه این مواد در باشگاه‌های ورزشی با متخلفان طبق قانون رفتار خواهد شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: