صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه ایران و جهان: رئیس جمهور گفت: رسانه‌های بیگانه خصوصاً شبکه‌های فارسی زبان شبانه روز برای ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم تلاش می‌کنند اما همواره با حضور مردم عزیز ما در صحنه شکست خورده‌اند و به هدف‌شان نرسیده‌اند.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت، امید آفرینی در جامعه را از مطالبات مقام معظم رهبری و وظیفه مهم دولت برشمرد و تأکید کرد: حواشی نباید دولت را از متن کار که خدمت به مردم و امیدآفرینی در دل‌هاست، بازدارد.
رئیس جمهور ایجاد یأس در دل‌ها را کار شیطان و شیاطین دانست و اظهار کرد: انسان خداجو همواره به امید زنده است و ما به عنوان خادمان ملت، هم باید نسبت به آینده امید داشته باشیم و هم روح امید را در جامعه تزریق کنیم.
رئیسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران و سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی که با امید و روحیه جهادی از مشکلات و سد «نمی‌شود»ها عبور کردند و با کمترین امکانات کارهای بزرگی را در میدان مبارزه با دشمنان تا بُن دندان مسلح انجام دادند، از آنها به عنوان الگوهای امیدآفرینی یاد کرد. وی اقدامات و تلاش‌های ‌پزشکان و پرستاران در مواجه با همه گیری کرونا را از دیگر مصادیق امیدآفرینی در جامعه دانست و افزود: کادر درمان به ویژه شهدای سلامت در شرایط بسیار سخت همه گیری کرونا که زندگی همه مردم را تحت‌الشعاع خود قرار داده و نگرانی‌هایی را برای خانواده‌ها به وجود آورده بود،‌ با جانفشانی و از خودگذشتگی علی رغم همه کمبودها در عرصه خدمت‌رسانی میدان داری کردند و زمینه بازگشت امید و نشاط به جامعه را فراهم کردند.
رئیسی تأکید کرد: وضعیت کنونی که فوتی‌های ناشی از کرونا تک رقمی و در برخی روزها صفر شده و نیز میزان بسیار پایین ابتلا که امکان بازگشایی در صنوف مختلف و ایجاد شور و نشاط در کشور را فراهم کرده، پس از لطف خدا، ‌ثمره همراهی مردم و خصوصا تلاش‌ها و اقدامات جامعه پزشکی و پرستاری است و بنده در ماه‌های گذشته در تهران و برخی شهرها با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از نزدیک شاهد این مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها بوده ام و قدردان ایشان هستم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: