صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: نمایشگاهی از آثار نقاشی کودکان شهرستان ملایر روز چهارشنبه و همزمان با آغاز بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان(همدان) با حضور جمعی از مسؤولان محلی و هنرمندان در سرای فرهنگ و هنر این شهر گشایش یافت.
به گزارش هگمتانه؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه که تا دهم تیرماه دایر است، تعداد 83 اثر با موضوع طبیعت، پُرتره و آثار کودکانه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
حجت الاسلام «طالب ترکاشوند» افزود: این نمایشگاه نقاشی همه روزه از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر و از 17 عصر تا 20 شب آماده حضور و بازدید علاقه‌مندان است.
به گفته وی، آیین افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان ملایر نیز عصر روز گذشته و با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار شد.
حجت الاسلام ترکاشوند با بیان اینکه تلاش ما ایجاد فضایی شاد، بانشاط و مفرح برای کودکان و نوجوانان است، ادامه داد: هنرمندان ملایری در این جشنواره خوش درخشیدند.
وی گفت: در این راستا نمایش «یک روز بخصوص» به نویسندگی و کارگردانی «مهدی حبیبی» از ملایر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به اجرا در می‌آید.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، به دبیری امیر مشهدی عباس از یکم تا ششم تیرماه سال 1401 با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان در حال برگزاری است.
این جشنواره با حضور 70 گروه نمایشی داخلی و خارجی برگزار می‌شود، 500 اثر از گروه‌های نمایشی داخلی و خارجی به جشنواره ارائه شد که پس از داوری اولیه 70 گروه نمایشی به این دوره از جشنواره راه یافتند. در این دوره از جشنواره گروه‌های نمایشی از پنج کشور ایتالیا، یونان، ارمنستان، ترکیه و عراق حضور دارند و با دیگر راه یافتگان به این رویداد رقابت می‌کنند.




ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: