صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۲۸
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۱

امروز: ۲۸ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 16

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: شهردار همدان گفت: همکاری مردم با مدیریت شهری سبب افزایش رضایت مندی در جامعه می‌شود.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، سید مسعود حسینی در حاشیه جلسه هماهنگی عملیات برف‌روبی از معابر و خیابان‌های اصلی همدان با این توضیح که بارش متناوب برف از روز چهارشنبه آغاز شده است، اظهار کرد: با وجود برودت هوا عملیات برف‌روبی توسط کارکنان شهرداری همدان از ساعات پایانی شب آغاز شده و تا ساعت 6:30 صبح نیز ادامه یافته است.
وی با اشاره به اینکه نمک‌پاشی و تیغه‌زنی معابر در اسرع وقت انجام شده است، گفت: به دلیل برودت هوا با وجود برف‌روبی بخشی از معابر یخ زده‌اند هرچند باز هم عملیات ماسه‌پاشی ادامه یافت.
شهردار همدان با بیان اینکه برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم دستگاه‌های برف‌روبی شهرداری همدان در مناطق ویژه‌ای مستقر شده‌اند تا پس از بارش برف به ترافیک برنخورده و بتوانند عملیات برف‌روبی را در اسرع وقت انجام دهند، عنوان کرد: به دلیل کولاک و شدت بارش‌ها، آمادگی شهرداری افزایش یافت به گونه‌ای که علاوه بر پاک‌سازی معابر درجه یک، 2 و 3 نیز برف‌روبی شد چراکه این مناطق با رضایت‌مندی مردم در ارتباط هستند.
وی ادامه داد: اگرچه برخی در فضای مجازی برخی انتقادات را نسبت به عملیات برف‌روبی داشتند اما واقعیت این است که بسیاری از نهادها از همان ابتدای صبح تماس گرفته و از اقدامات شهرداری برای برف‌روبی تشکر کردند.
حسینی با اشاره به اینکه تا جای ممکن تمامی مناطق شهر برف‌روبی شد هرچند در برخی مناطق شهر مانند کوی شهید بهشتی مشکلاتی را داشتیم، مطرح کرد: خوشبختانه تمام کارکنان شهرداری و سازمان پسماند حتی ساعت 3 نیمه‌شب نیز پای کار بوده و تلاش می‌کردند عملیات برف‌روبی به درستی انجام شود.
وی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی درست به مردم درباره عملکرد شهرداری و اقدامات مدیریت شهرداری برای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در این‌گونه مواقع از اهمیت بسزایی برخوردار است، اظهار کرد: باید یک هماهنگی مناسب در بین شهرداری مناطق و شهرداری ستاد صورت بگیرد تا اطلاعات به درستی و به شکل مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.
شهردار همچنین از انتخاب یک سخنگوی واحد در شهرداری ستاد و دیگر مناطق برای اطلاع‌رسانی به مردم خبر داد و گفت: باید با راه‌اندازی یک پویش مردم را در چنین مواقعی پای کار بیاوریم، یعنی مردم نیز در امر برف‌روبی و پاک کردن جلوی در منازلشان با شهرداری همکاری کنند چراکه این‌گونه اقدامات سبب می‌شود نقاط مثبت کار دیده شود.
وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت همیاران محله برای کمک به شهرداری شد و افزود: با استفاده از این ظرفیت می‌توانیم بخشی از کارها را به این گروه‌ها بسپاریم چراکه این کار سبب همراهی بیشتر مردم با مدیریت شهری شده و سختی‌های کار نیز توسط آنها درک خواهد شد.
علی‌اکبر نظری نیز در این جلسه با قدردانی از خدمات شهرداری همدان برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم به ویژه در زمان بارش برف ادامه داد: خدمت‌رسانی به مردم از جمله کارهایی است که از سوی خداوند متعال بدون اجر نخواهد ماند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با این توضیح که خدمت‌رسانی به مردم از ارزشمندترین مسائلی است که در جامعه ما وجود دارد، مطرح کرد: برای مشارکت بیشتر مردم در کارها باید در آنها ایجاد انگیزه شود.
وی با انتقاد از سخنان برخی افراد که باعث ایجاد توقع نامناسب در جامعه می‌شود، اظهار کرد: اگر خالصانه حرکت کنیم خدای متعال چنان محبتی در دل جامعه ایجاد می‌کند که مردم خودشان به بهترین شکل از افراد تشکر خواهند کرد.
نظری با اشاره به انتقادات برخی افراد در ایام بارش برف عنوان کرد: برخی افراد هنگام انتقاد الفاظ و کلماتی را به کار می‌برند که حتی معنای دقیق آن را نمی‌دانند و همین کار نیز سبب می‌شود توقع نابجا ایجاد شود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: