صفحه 1 : فرهنگی صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۲۷
اسفند
۱۴۰۲

شماره
۵۵۸۱

امروز: ۹ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Mar) 28

عناوین صفحه

  • فرهنگ غلط به چالش سالمندی منجر می‌شود
  • خدمت به خانواده شهدا وظیفه ما و قدم در راه شهدا برداشتن رسالت مسؤولان
  • شاکله هیأت بازرسی همدان مردمی بود
  • تقدیر ویژه جامعه ورزش استان از روزنامه هگمتانه
  • 19هزار همدانی وام فرزندآوری گرفتند
  • نام‌نویسی اعتکاف ماه رمضان از 6 فروردین
  • تلاشگران عمرانی و خدمات شهری شهرداری منطقه چهار همدان تقدیر شدند
  • شور و نشاط همدانی‌ها در بازار شب عید
  • رونمایی از سومین کاشی‌نگاره شهیدان در مسجد امیر‌المؤمنین(ع) صدف
  • حبس یک تا 10 سال در انتظار تعرض‌کنندگان به میراث باستانی
  • حقوق بشر آمریکایی جایی برای حمایت از هزاران زن با شرف غزه ندارد
  • اخبار کوتاه - 27 اسفند
  • طراحی شهرهای خلاق
  • حضور 300 نفری بانوان در جلسات قرآن کانون فرهنگی هنری مهدیه همدان
  • پیگیری توزیع 80 تن گوشت قرمز در نوروز
  • پیشرفت ایران در شاخص توسعه انسانی
  • بهار می‌آید تا دستان مهربانی خالی نمانند
  • فرهنگ غلط به چالش سالمندی منجر می‌شود
  • خدمت به خانواده شهدا وظیفه ما و قدم در راه شهدا برداشتن رسالت مسؤولان
  • شاکله هیأت بازرسی همدان مردمی بود
  • شور و نشاط همدانی‌ها در بازار شب عید
  • تقدیر ویژه جامعه ورزش استان از روزنامه هگمتانه
  • 19هزار همدانی وام فرزندآوری گرفتند
  • نام‌نویسی اعتکاف ماه رمضان از 6 فروردین
  • تلاشگران عمرانی و خدمات شهری شهرداری منطقه چهار همدان تقدیر شدند
  • رونمایی از سومین کاشی‌نگاره شهیدان در مسجد امیر‌المؤمنین(ع) صدف
  • حبس یک تا 10 سال در انتظار تعرض‌کنندگان به میراث باستانی
  • حقوق بشر آمریکایی جایی برای حمایت از هزاران زن با شرف غزه ندارد
  • پیشرفت ایران در شاخص توسعه انسانی
  • طراحی شهرهای خلاق
  • حضور 300 نفری بانوان در جلسات قرآن کانون فرهنگی هنری مهدیه همدان
  • پیگیری توزیع 80 تن گوشت قرمز در نوروز
  • هگمتانه، گروه ورزش: عباس صوفی برای مدت 4 سال و دومین دوره پیاپی به‌ عنوان رئیس هیأت فوتبال استان همدان ابقا شد.

    مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان همدان، روز دوشنبه در هتل باباطاهر و با حضور «شهاب‌الدین عزیزی خادم» رئیس فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد.

    در این مجمع، صوفی با کسب 22 رأی از 22 رأی ماخوذه برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان همدان انتخاب و معرفی شد.

    در این مجمع "محمد تقی رحیمی" و "علی ضمیری کامل" دیگر نامزدهای ریاست هیأت فوتبال استان همدان بودند که هر 2 نفر آن‌ها پیش از آغاز رأی‌گیری انصراف دادند.

    صوفی شهردار همدان است و به عنوان دومین دوره پیاپی و در مجموع سومین دوره سکان هیأت فوتبال استان همدان را بر عهده می‌گیرد.

    وی در سال‌های 1386 تا 1391 نیز رئیس هیأت فوتبال استان همدان بود.

    صوفی سابقه مدیرعاملی باشگاه پاس همدان را نیز در کارنامه خود دارد.

     

     همدان مرکز استعدادیابی غرب کشور

    رئیس فدراسیون فوتبال گفت که همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور انتخاب شده و به زودی تفاهم‌نامه این انتخاب برای عملیاتی شدن امضا می‌شود.

    شهاب‌الدین عزیزی خادم افزود: فدراسیون فوتبال با نگاهی عدالت محور و دانش بنیان و بر اساس ظرفیت‌های موجود، فوتبال را به صورت یکنواخت در سطح کشور رشد و توسعه می‌دهد.

    وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی در حوزه فوتبال بانوان و آقایان چهار یا پنج مرکز استعدادیابی در سطح کشور راه‌اندازی کنیم.

    عزیزی خادم با اشاره به انتخاب همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور، افزود: مرکز استعدادیابی جنوب شرق کشور نیز چندی پیش به مرکزیت استان کرمان راه‌اندازی شد.

    وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی جدید برای تیم‌های پایه از نادیده گرفته شدن استعدادها جلوگیری می‌کنیم.

    رئیس فدراسیون فوتبال ایران افزود: انتخاب همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور موجب شناسایی و شکوفایی استعدادهای این استان و این منطقه خواهد شد.

    وی گفت: صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته یک بسیار ارزشمند است و حیف است که استانی همچون همدان با نزدیکی به پایتخت تیمی در لیگ دسته یک نداشته باشد.

    عزیزی خادم با اشاره به اینکه استان همدان توانمندی‌های بالایی در حوزه فوتبال دارد، افزود: برادران حیدری در حوزه داوری در جامعه بین المللی موجب افتخار ایران اسلامی هستند.

    وی با بیان اینکه استان همدان زیرساخت‌های مناسبی در حوزه ورزش از جمله فوتبال دارد، تأکید کرد: انتخاب آقای صوفی برای یکدوره چهار ساله دیگر به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان همدان با کسب اکثریت آرا، مسوولیت بسیار سنگینی برای وی در راستای انجام وظایف محسوب می‌شود.

    وی تصریح کرد: همدان به عنوان کلانشهری که به پایتخت نزدیک است، می‌تواند مرکز استعدادیابی فوتبال در غرب کشور باشد.

    وی با بیان اینکه در وضعیتی حساس برای تیم ملی فوتبال کشور قرار داریم، عنوان کرد: همانطور که فوتبال آقایان در کشور رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته در مسیر توسعه فوتبال بانوان نیز گام‌های مؤثری را برخواهیم داشت.

    عزیزی خادم تصریح کرد: در یک ماه آینده و در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی با یک اتحاد ملی از لحاظ مادی، معنوی و فضا سازی رسانه‌ای برای صعود به جام جهانی فوتبال متحد می‌شویم.

    وی افزود: معتقدیم با قدرتمند شدن فوتبال، اعتماد عمومی به فدراسیون بازگردانده می‌شود و باعث هموار شدن مسیر دستیابی به اهداف و برنامه‌ها خواهد شد.

    رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز با افتخار در رابطه با توسعه فوتبال و عدالت یکپارچه در همه مناطق کشور سخن می‌گوییم.

    عزیزی خادم تصریح کرد: تغییر نسل مدیران را در حوزه‌های مختلف شاهد هستیم و باید فضا را برای خدمت جوانان و مدیران باانگیزه و خلاق باز کنیم.

    وی تأکید کرد: توسعه پایدار و متوازن از مهمترین اهداف فدراسیون فوتبال است.

    وی ادامه داد: توسعه فوتبال بانوان از دیگر اهداف فدراسیون فوتبال است و امیدواریم استان‌هایی همچون همدان نیز در این مسیر گام‌های ارزشمندی بردارند.

    عزیزی خادم بیان کرد: هر چقدر فوتبال بانوان قدرتمند شود، موضوع فوتبال در خانواده نیز بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار می‌گیرد.

     

    انتخاب همدان به عنوان پایگاه تیم‌های ملی فوتبال

    رئیس هیأت فوتبال استان همدان گفت که این استان زیرساخت‌های قابل توجهی در حوزه فوتبال دارد و امروز (دوشنبه) به پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال، به عنوان پایگاه تیم‌های ملی فوتبال انتخاب شد.

    عباس صوفی با بیان اینکه ورزشگاه شهید مفتح و مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی زیر ساخت‌های خوبی برای میزبانی از تیم‌های ملی دارد افزود: به پیشنهاد عزیزی خادم همدان به عنوان یکی از پایگاه‌های تیم ملی با مدیریت فدراسیون انتخاب شد.

    وی با اشاره به اینکه فوتبال غرب کشور بسیار مظلوم است، افزود: زیرساخت‌های فوتبالی برخی از شهرستان‌های استان ضعیف است و در دوره‌های گذشته به آن توجه نشده است.

    رئیس هیأت فوتبال استان همدان اظهار کرد: غرب کشور با تمام کمبودهای زیرساختی، در حوزه نیروی انسانی و استعدادهای ورزشی، ظرفیت بسیار بالایی دارد.

    صوفی با بیان اینکه هیأت فوتبال استان در چهار سال گذشته در همه حوزه‌ها تلاش کرد، ادامه داد: در حوزه مسابقات نظم اجرای برنامه‌ها حفظ و بر اساس تقویم با وجود شرایط کرونایی مسابقات به صورت منظم برگزار شد.

    وی با اشاره به اینکه در این دوره، کلاس‌های آموزشی به قوت خود برگزار شد، عنوان کرد: شرایط کرونایی همچون سایر نقاط کشور بر عملکرد هیأت فوتبال استان همدان نیز تأثیر گذاشت.

    صوفی اظهار کرد: حضور مربیان رده‌های پایه تیم ملی در همدان می‌تواند موجب توسعه فوتبال استان همدان شود.

    وی ادامه داد: صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه کشور بسیار ارزشمند است که امیدواریم در فصل بعدی نیز با درخشش در مسابقات، به لیگ برتر صعود کند.

    رئیس هیأت فوتبال استان همدان تصریح کرد: استان همدان سه داور مطرح بین المللی دارد که برای ما بسیار ارزشمند است.

    وی افزود: امیدواریم با حمایت‌های فدراسیون و تلاش مجموعه هیأت فوتبال آینده درخشانی برای فوتبال استان همدان رقم بخورد.

     

    اهمیت حفظ سرمایه‌های ورزشی همدان

    مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: در شرایط کنونی حفظ سرمایه‌های ورزشی استان همدان برای ما بسیار اهمیت دارد و تلاش داریم از زیرساخت‌های ورزشی این استان حفاظت کنیم.

    "حمید سیفی" افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان با استفاده از ظرفیت بومی به لیگ فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور صعود کرد که این برای ما بسیار ارزشمند است.

    وی اظهار کرد: مجموعه پاس همدان نیز با مدیریت جوان که حامی فوتبال استان است تلاش می‌کند و حمایت‌های مالی مدیرعامل این تیم بسیار ارزشمند است.

    سیفی عنوان کرد: استان همدان ظرفیت بالای گردشگری و بزرگترین غارآبی جهان را دارد و هنوز در حوزه مارکتینگ و بازاریابی موفق نبوده است.

    وی ادامه داد: همدان از لحاظ جغرافیایی موقعیتی دارد که می‌تواند میزبان اردوهای مختلف ورزشی باشد.

    مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد: این استان در حوزه فوتبال زیرساخت‌هایی دارد که می‌تواند در حوزه استعداد یابی در دسته پنج استان برتر کشور قرار گیرد.

    وی ادامه داد: سرمایه‌های ورزشی برای ما اهمیت بالایی دارد و باید بیش از پیش برای حفظ این سرمایه‌ها تلاش کنیم.

    سیفی خاطرنشان کرد: مثبت اندیشی، مشکلات را برطرف می‌کند و باید باور کنیم که ورزشگاه شهید مفتح با مساحت 130 هکتار می‌تواند مرکز استعدادیابی و اردوهای المپیک و پارالمپیک باشد.

    وی ابراز امیدواری کرد: نتیجه انتخابات به طوری رقم بخورد که به سود نونهالان نوجوانان و استعدادهای برتر فوتبالی استان همدان باشد.



    ارسال ديدگاه

    نام:
    پست الکترونیکی:
    کد امنیتی:
    ديدگاه: