صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از صادرات محصول پتروشیمی هگمتانه به اروپا و ارزآوری برای کشور خبر داد و گفت: 100 درصد پی وی سی( PVC) گرید پزشکی تولید شده در این مجتمع صادر می‌شود.

به گزارش هگمتانه، حمیدرضا متین روز شنبه اظهار کرد: موفقیت پتروشیمی هگمتانه در امر صادرات نشان از کیفیت مرغوب محصولی است که تولید می‌کند.

وی اضافه کرد: این واحد صنعتی پی وی سی گرید پزشکی تولید می‌کند که دارای استانداردهای جهانی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه فراز و فرودهای بسیاری در روند احداث داشت افزود: راه‌اندازی این واحد 18 سال طول کشید و انتظار تولید محصول باکیفیت را نداشتیم.

متین خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برخی از ماشین آلات و تجهیزات سال‌ها پیش نصب شده و انتظار خرابی یا ایراداتی در آن‌ها می‌رفت اما به خوبی در مدار قرار گرفت و اکنون محصول ارزشمند این واحد برای کشور به یک نشان جهانی و محصول ارزآور تبدیل شده است.

به گفته او بیشترین استفاده پی وی سی در ساخت کیسه‌های خون، تیوب، دستکش، تجهیزات دیالیز، ماسک، تجهیزات اکسیژن رسانی، وسایل آزمایشگاهی، وسایل قالب گیری تزریقی استفاده شده و تجهیزات بسته بندی است.

به نقل از ایرنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ظرفیت پتروشیمی هگمتانه را تولید سالانه 70 هزار تن محصول اعلام کرد و گفت: این مجتمع با سرمایه‌گذاری یک هزار و 200 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 200 نفر در حال تولید است.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: