صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۴ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 23

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و شهدای قیام 15 خرداد امسال با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در فضای باز تعیین شده در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش هگمتانه، حجت الاسلام سیدمحمد حسن فاضلیان روز چهارشنبه از برگزاری مراسم ویژه سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و پنجاه و هشتمین سالگرد قیام 15 خرداد به مدت سه روز قبل از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع و بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) همدان و با اولویت حفظ سلامت مردم با حضور سخنرانان و مداحان کشوری خبر داد.

وی اعلام کرد: روز جمعه 14 خرداد و هم‌زمان با سی و دومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) مراسمی با حضور مردم مؤمن و ولایی و حرکت دسته‌های عزاداری ساعت 9:30 صبح از کانون بسیج خیابان مهدیه به سمت پیاده راه بوعلی برپا می‌شود که نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور ساعت 9:30 در اجتماع عزاداران در محوطه پیاده راه بوعلی شهر همدان سخنرانی خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: در روزهای 13تا 15 خرداد قبل از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع همدان مراسمی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان، محمدحسین قدیری ابیانه فعال سیاسی و نیز با حضور مداحان کشوری "محسن طاهری" و "مجید بنی فاطمه" در مسجد جامع همدان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فاضلیان عنوان کرد: همچنین در روزهای سیزدهم تا پانزدهم خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با همکاری هیأت الشهدا به سخنرانی می‌پردازند.

وی، حضور دسته‌های عزاداری در شهر، آئین بزرگداشت سالروز شهادت امام صادق(ع) و قیام 15 خرداد به مدت 2 روز در حوزه علمیه همدان و فضاسازی فرهنگی و تبلیغی شهری را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و از قشرهای مختلف مردم دعوت کرد با حضور در این یادبودها وفاداری خود به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب را به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های مناسبتی در استان اظهار کرد: نصب پارچه نوشته، اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی، برگزاری میزگرد با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه، نشست‌های بصیرتی با موضوع امام خمینی(ره)، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، پخش ویژه برنامه‌های میزگردی و بصیرتی رسانه‌ای شبکه استانی در شهرستان‌های استان از جمله برنامه‌های ویژه سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در استان همدان است که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شوند.

وی از برپایی مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با حضور ورزشکاران و کوهنوردان در میدان میشان و در جوار مزار شهدای گمنام در صبح روز 14 خرداد خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت این ایام گروه‌های فرهنگی، هنری و سرود با اجرای برنامه‌های متعدد پیش‌بینی شده در شهرک‌ها و مکان‌های مختلف شهر به اجرای سرود و عزاداری می‌پردازند.

حجت الاسلام فاضلیان اظهار کرد: پخش برنامه‌ای با استفاده از آرشیو صدا و سیما در 32 سال پیش و در خصوص بیعت مردم همدان با مقام معظم رهبری به مناسبت این روزها پیش‌بینی شده است.

وی بر استفاده حداکثری از فضای مجازی برای برگزاری آیین‌ها و تبیین این ایام در استان همدان تأکید کرد و از برپایی مراسم عزادای به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) با همکاری هیأت‌های حسینی همدان، کانون‌های قرآنی و تبلیغات اسلامی استان همدان عصر روز پانزدهم خرداد در پارک مردم خبر داد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: