صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۱۷

امروز: ۳۰ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (May) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: فرماندار همدان از 4 روستای باغچه، آقداش، گورگز و به خصوص کارگاه تولید ادوات کشاورزی روستای سبز آباد بخش مرکزی همدان بازدید کرد.

به گزارش هگمتانه، حسین افشاری از کارگاه تولید ادوات کشاورزی روستای سبز آباد بخش مرکزی همدان بازدید کرد و افزود: به عنوان مصداق عینی و عملی جهش تولید چنین گارگاه‌هایی می‌تواند در روستاهای کم جمعیت نیز شکل گیرد و اشتغال جوانان روستا را به دنبال داشته باشد.

در این بازدید فرماندار همدان از نزدیک در جریان روند بهسازی چهار روستای همدان قرار گرفت و مسائل و مشکلات روستا و روستاییان را مورد بررسی قرار داد.

افشاری در روستای 70 خانواری باغچه با بیان اینکه رسیدن گاز به روستا‌ها موجب پویایی روستا شده است افزود: دهیاری نسبت به تکمیل آسفالت معابر زیرسازی شده روستا اقدام کند.

وی در بازدید از روستای آقداش ضمن شنیدن مشکلات اهالی عنوان کرد: طرح توسعه و بهسازی روستا باید با رعایت همه جوانب ایمنی سازه و مخاطرات احتمالی طبیعی صورت پذیرد.

فرماندار همدان در ادامه از کارگاه تولید ادوات کشاورزی روستای سبز آباد بخش مرکزی همدان بازدید کرد و افزود: به عنوان مصداق عینی و عملی جهش تولید چنین گارگاه‌هایی می‌تواند در روستاهای کم جمعیت نیز شکل گیرد و اشتغال جوانان روستا را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: تولید داخلی و صفر تا صد ادوات کشاورزی و کمباین با ظرفیت 12 تا 16 عدد در سال نشان از توانایی بی بدیل این صنعتگران است.

افشاری با تأکید بر رفع موانع عرضه تولیدات این کارگاه خاطرنشان کرد: مدیر جوان این کارگاه تولیدی بدون اخذ تسهیلات اقدام به تولید ادوات کشاورزی پیشرفته در روستا کرده است.

وی در پایان با حضور در روستای گورگز در جریان اختلاف حقوقی مراتع اراضی روستاییان گورگز و مهبار قرار گرفت.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: