۳
اردیبهشت
۱۴۰۴
شماره
۵۸۷۳
عناوین صفحه
هگمتانه، گروه خبر همدان: اعضای شورای پژوهشی مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر همدان از سامانه جامع مدیریت شهری 137 شهرداری همدان بازدید کردند.
به گزارش هگمتانه، محمد گلشن، مدیر سامانه جامع مدیریت شهری 137 شهرداری همدان، در بازدید اعضای شورای پژوهشی مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر همدان، ضمن معرفی واحدهای ثبت، بازخورد سنجی و پیگیری ویژه، روند پیامهای شهروندان و نحوه رسیدگی به شکایات آنها بهطور کامل تشریح کرد.
گلشن با ارائه آمار و اطلاعات مربوط به پیامها و شکایات مردمی، به بررسی میزان رضایتمندی شهروندان و تفکیک ادارات مرتبط به شهرداری پرداخت.
وی همچنین بر اهمیت آشنایی شهروندان با سامانه جامع مدیریت شهری 137 تأکید کرد و به روند رو به بهبود این سامانه در سال جاری اشاره نمود.
سعید شهابی نیا، رئیس شورای پژوهشی مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر همدان هم در این بازدید با ابراز خرسندی از پیشرفتهای صورت گرفته در سامانه جامع مدیریت شهری 137، بر لزوم آشنایی بیشتر شهروندان با این سامانه تأکید کرد.
وی گفت: سامانه 137 به عنوان یک پل ارتباطی میان شهروندان و شهرداری، نقش بسیار مهمی در بهبود کیفیت خدمات شهرداری ایفا میکند. ما باید تلاش کنیم تا این سامانه به یک ابزار کارآمد و مؤثر برای حل مشکلات شهروندان تبدیل شود.
شهابی نیا همچنین به روند رو به بهبود سامانه در سال جاری اشاره کرد و افزود: پیگیری ویژه مشکلات شهروندان و ارائه خدمات بهتر، از اولویتهای ماست. ما به عنوان اعضای شورای پژوهشی، وظیفه داریم تا با بررسی دقیق و علمی، راهکارهای مناسبی برای ارتقا کیفیت خدمات شهری ارائه دهیم.
این بازدید نشاندهنده عزم و اراده مسؤولان برای بهبود خدمات شهری و ارتقا کیفیت زندگی در همدان است.
به نقل از ارتباطات و امور بینالملل شهرداری همدان، در پایان، واحدهای مختلف سامانه جامع مدیریت شهری 137 شهرداری مورد بازدید قرار گرفت و کارشناسان خبره این واحدها به بحث و تبادل نظر پرداختند.