صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۲
آبان
۱۴۰۳

شماره
۵۷۳۹

امروز: ۲ (آبان) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Oct) 23

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: عصر امروز جلسه معارفه استاندار همدان با حضور مسؤولان برگزار می‌شود و حمید ملانوری که پیش از این مدیرکل سیاسی وزارت کشور و استاندار خراسان جنوبی بوده، سکان مدیریت استان همدان را در دست خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، هفدهمین استاندار همدان از کرمان آمد و امروز جلسه معارفه وی برگزار می‌شود. ملانوری عصر دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار هگمتانه، بیان کرد که برنامه‌های خود درباره توسعه همدان را به شکل مفصل امروز اعلام خواهد کرد.
وی معتقد است که همدان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد و اذعان می کند که از ظرفیت تمام گروه‌ها، افراد مؤثر، احزاب، سازمان‌های مردم‌نهاد، مجمع نمایندگان در استان، نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه برای پیشبرد امور و پیشرفت استان بهره خواهد برد.
استاندار جدید همدان همچنین بر لزوم‌ تقویت و توسعه راه‌های مواصلاتی استان از جمله راه‌آهن، فرودگاه و زیرساخت‌های گردشگری تأکید دارد.
ملانوری همچنین برنامه دارد که در بخش مسکن، صنایع تبدیلی و تولید ثروت از بخش کشاورزی و درآمدزایی از بخش معدن و همچنین کاهش بیکاری ورود ویژه داشته باشد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: