صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : گردشگری صفحه 8 : فرهنگی

۳
آبان
۱۴۰۳

شماره
۵۷۴۰

امروز: ۳ (آبان) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Oct) 24

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه شهرستان: فرمانده انتظامی نهاوند از نزاع دسته جمعی و وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای این شهرستان و دستگیری قاتل پس از پنج ساعت توسط پلیس این شهرستان خبر داد.
به گزارش هگمتانه، سرهنگ «ذبیح الله درویشی» روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع بین چند جوان و نوجوان در یکی از روستاهای شهرستان نهاوند بلافاصله تیم ویژه پلیس به محل اعزام شد. وی افزود: نتیجه بررسی‌های صورت گرفته نشان داد که چند جوان و نوجوان در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نهاوند با یکدیگر درگیر شدند که یکی از طرفین درگیری بر اثر اصابت چاقو جان باخت.
این مقام انتظامی اضافه کرد: مأموران موفق به شناسایی قاتل شدند و با هماهنگی مقام قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند همچنین دیگر طرفین درگیری نیز در دام پلیس گرفتار و همه آنها روانه زندان شدند.
سرهنگ درویشی با بیان اینکه مقتول 18 ساله و قاتل 24 ساله است به شهروندان توصیه کرد برای پیشگیری از اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر، والدین بر فرزندان کنترل و نظارت بیشتری داشته باشند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: