صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : گردشگری صفحه 8 : فرهنگی

۳
آبان
۱۴۰۳

شماره
۵۷۴۰

امروز: ۳ (آبان) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Oct) 24

عناوین صفحه

پاسخ قاطع احمد مسعود به شیطنت مجری بی‌بی‌سی
احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان:
حق نداریم به ایران بگوییم که سیاست خارجی شما چگونه باشد!
ایرانی‌ها بهتر می‌دانند که سیاست خارجی‌شان چگونه باشد، سیاست‌های تاکتیکی و مقطعی نمی‌تواند بیانگر سیاست دائمی یک کشور با کشور دیگر باشد.

پزشکیان:
 امیدواریم امسال هم «اربعین» باشکوهی رقم بخورد
رئیس‌جمهور منتخب کشورمان به نخست‌وزیر عراق گفت: امیدواریم امسال نیز با مساعدت و یاری دولت عراق، زائرین کشور ما کنار زوار دیگر کشورها بتوانند اربعین باشکوه دیگری رقم بزنند.
شیاع‌السودانی نخست‌وزیر عراق در تماس تلفنی با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب ضمن تبریک موفقیت وی در کسب اعتماد ملت ایران، برگزاری موفقیت‌آمیز و بدون مشکل انتخابات ریاست‌جمهوری به‌فاصله کمی از فقدان رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را ناشی از استحکام ارکان و پایه‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: ما به تقویت و توسعه همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی فی‌مابین در دوره ریاست‌جمهوری جنابعالی بسیار خوش‌بین هستیم.

65 هکتار از جنگل‌های پارک ملی کرخه در آتش سوخت
رئیس پارک ملی کرخه با اشاره به سوختن 65 هکتار از جنگل‌های این پارک گفت: روند احیای پوشش گیاهی دچار حریق متناسب با شدت سوختن درختان و نهال‌ها، به طور میانگین چهار سال زمان نیاز دارد که این احیا به صورت طبیعی توسط طبیعت انجام می‌شود.
محمد الوندی در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های پارک ملی کرخه از ظهر یکشنبه هفته جاری آغاز و پس از مهار آتش بار دیگر در بخش‌هایی از این منطقه شعله‌ور شد.

در مکالمه تلفنی نخست وزیر پاکستان با رئیس جمهور منتخب؛
شهباز شریف: امیدواریم در دولت جدیدِ ایران مسیر توافقات صورت گرفته با شهید رئیسی ادامه یابد
نخست وزیر پاکستان در تماس تلفنی با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، سفر تاریخی شهید آیت‌الله رئیسی به این کشور را موجب گشوده شدن فصل جدیدی از روابط میان تهران و اسلام‌آباد عنوان کرد و گفت: در این سفر توافقات بسیار خوبی صورت گرفت که امیدواریم این مسیر را با رئیس جمهور منتخب ایران در راستای منافع دو کشور و دو ملت ادامه دهیم.

70 درصد داوطلبان نوبت دوم کنکور 1403 کارت ورود به جلسه دریافت کردند
مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از مراجعه 70 درصد داوطلبان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آنها خبر داد.
وی با بیان اینکه توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری امسال تا فردا (20 تیرماه) ادامه دارد از داوطلبان خواست هر چه سریعتر به پایگاه اینترنتی سازمان ملی سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسخه چاپی کارت ورود به جلسه آزمون خود را مشاهده و دریافت کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: