صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : رویداد

۱۱
شهریور
۱۴۰۳

شماره
۵۷۰۰

امروز: ۱۸ (شهریور) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (Sep) 08

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از راه‌اندازی 11 رشته جدید طی دو سال و نیم اخیر در این دانشگاه خبر داد و گفت: به دنبال راه‌اندازی 6 رشته جدید نیز هستیم.
به گزارش هگمتانه، محمدمهدی مجذوبی روز گذشته اظهار کرد: روز شنبه میزبان مدیران کلان منطقه سه شامل استان‌های همدان، کرمانشاه، کردستان، ایلام و دانشکده مستقل اسدآباد بودیم و در خصوص مسائلی بحث و بررسی شد.
وی با بیان اینکه این نشست با هدف بررسی چالش‌ها و فرصت‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شده و راهکارهایی ارائه می‌شود گفت: در این جلسه سند توسعه آموزشی قطب غرب کشور مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب می‌رسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در حال حاضر 145 رشته مقطع در این دانشگاه آموزش داده می‌شود که طی دو سال و نیم اخیر توانسته‌ایم 11 رشته را جذب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به دنبال مجوز راه‌اندازی 6 رشته جدید برای مرکز استان‌ و دانشکده‌های اقماری در نهاوند و ملایر هستیم که از جمله رشته‌های ارشد تغذیه و ارشد فیزیوتراپی و رشته فلوشیپ تخصصی پزشکی عفونی اطفال است.
مجذوبی افزود: طبق گزارش جلسه دانشگاه علوم پزشکی همدان توانسته در بین دانشگاه‌های مرکز استان‌ها در کشور رتبه اول را در تحقق برنامه‌های عملیاتی کسب کند.
وی با بیان اینکه به دنبال گسترش حوزه آموزش در بخش نیروی انسانی و توسعه حوزه بین‌الملل و جذب دانشجوی خارجی هستیم گفت: در حوزه بین‌الملل گسترش زیرساخت‌های آموزشی در دولت سیزدهم بی‌نظیر بوده و توانستیم زیرساخت‌ها را به طور محسوسی گسترش دهیم.
به نقل از فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: این مهم در دوره تحصیلی جدید نمود خواهد داشت و می‌توانیم در حوزه بین‌الملل و جذب دانشجو موفق عمل کنیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: