صفحه 1 : فرهنگی صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۳
تیر
۱۴۰۳

شماره
۵۶۴۴

امروز: ۳ (تیر) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Sunday 2024 (Jun) 23

عناوین صفحه


هگمتانه، گروه خبر همدان: استقبال از مادر شهید «سیدمحسن غریبیان» و استقبال از خانواده این شهید از خانواده شهید «غلامرضا شریفی» در موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
به گزارش هگمتانه، مراسم استقبال از مادر شهید «سیدمحسن غریبیان» و شهید «غلامرضا شریفی» که به عنوان شهید گمنام در قطعه شهدای همدان خاکسپاری شده و اخیرا از طریق نمونه برداری دی ان‌ای شناسایی شد، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
مراسم استقبال از خانواده‌های شهدا با حضور جمعی از مردم و خانواده شهدا، ایثارگران و مسؤولان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
به نقل از تسنیم، شهید 18 ساله بسیجی اهل دشت آزادگان خوزستان که در سال 1376 به عنوان شهید گمنام در مزار شهدای گمنام همدان خاکسپاری شده بود و شهید بسیجی «سید محسن غریبیان» نیز در تاریخ 22 فروردین‌ماه سال 62 در عملیات والفجر یک به شهادت رسید.
فریده شریفی خواهر شهید غلامرضا شریفی در این مراسم اظهار کرد: مادرم از شدت چشم انتظاری و بی‌تابی برای برادر شهیدم، چشمانش را از دست داده بود و تا آخرین لحظه عمرش، منتظر شنیدن خبری از شهید بود و می‌گفت‌‌ای کاش حداقل یک استخوان و یا حتی یک کفش از شهید بیاورند و بگویند که پسرم پیدا شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: