صفحه 1 : شهرستان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : زندگی با کتاب صفحه 8 : فرهنگی

۴
مرداد
۱۴۰۳

شماره
۵۶۶۹

امروز: ۶ (مرداد) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Jul) 27

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: یک استادیار دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ملایر گفت: وجود گفتمان تلاش، کوشش و خدمت‌گزاری به مردم در جامعه ایران، مدیون شهید آیت‌ا... رئیسی است.
حسن قراباغی در گفت‌وگو با هگمتانه با بیان اینکه انتخابات و انتخاب رئیس جمهور آینده چند نکته حائز اهمیت دارد اظهار کرد: نمایش وحدت و همدلی مردم ایران در این انتخابات به دلیل شرایط ویژه‌ای که در کشور با شهادت آیت‌ا... رئیسی و همراهانش ایجاد شده اهمیت دارد و به یک شکل خاص برای همه فعالان سیاسی اجتماعی ملی و بین المللی مورد توجه است. وی با بیان اینکه ما با نمایش پرشور انتخابات می‌توانیم نشان دهیم ملتی هستیم استوار و پایدار با یک پیشینه تمدنی قوی که حوادث روزگار ما را از پا در نمی‌آورد گفت: خوشبختانه به فضل الهی با وجود رهبری مقتدر و آگاه، این مهم قابل دسترسی است.
این استادیار دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ملایر با اشاره به اینکه همدلی و وحدت را در این انتخابات پیش رو به نمایش خواهیم گذاشت همانطور که مردم در تشییع پیکرهای شهدای خدمت آن را به نمایش گذاشتند افزود: موضوع حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری حائز اهمیت است که در تیرماه سال جاری شاهد خواهیم بود.
وی عنوان کرد: مردم بعد از چهار دهه حضور در انتخابات خوشبختانه به این پختگی سیاسی رسیدند و غالبا انتخاب‌هایی دارند که همه ناشی از گفتمان‌های حاضر در جامعه است.
قراباغی با بیان اینک امروز شاهد گفتمان تلاش، کوشش و خدمت‌گزاری به مردم در جامعه هستیم گفت: گفتمان نگاه به فرصت‌ها برای خدمت و ارائه بهترین برنامه‌ها برای بهترین اثربخشی در جامعه موجود است که این گفتمان مدیون شهید بزرگوار آیت‌ا... رئیسی بوده و آن برای ما فرصتی است.
وی خاطرنشان کرد: مردم، نخبگان و فعالان فرهنگی اجتماعی باید فرصت را غنیمت شمرده و از انتخاب افراد به سمت انتخاب برنامه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حرکت‌ کنند و حل مشکلات مردم در این برنامه‌ها باید به صورت ملموس عملیاتی و کاربردی شود.
این استادیار دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ملایر با بیان اینکه طیف برنامه‌ها باید وجه ملی، استانی و شهرستانی داشته و نیز کاربرد آن در کوچکترین بخش‌های این سرزمین بزرگ و استوار باشد و هم نگاهی به تحولات عرصه جهانی داشته باشد ادامه داد: شهید امیرعبداللهیان در عرصه جهانی انصافا عقب‌ماندگی‌های چند صد ساله ما را جبران کردند و برای نخستین‌بار در میدان از ظرفیت دیپلماسی به بهترین شکل ممکن استفاده کردیم و بیش از چند ماه در عرصه دیپلماسی مقاومت مؤثر بودیم که از این ظرفیت می‌شود استفاده کرد و برای سایر پهنه‌ها نیز برنامه داشت. وی از همه نخبگان و خواص به خصوص دانشجویان، اساتید دانشگاه و معلمان آموزش و پرورش دعوت کرد که مردم را به سمت انتخابات سوق دهند و گفت: این انتخابات برای کشور ما شاید مهم‌تر از همیشه است که قطعا قضاوت‌های آینده این را ثابت خواهد کرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: